اخبار بازی

شایعه معرفی Gears of War 5 فعلا تکذیب شد

وی جی مگ: چند ساعتی است که با انتشار چند تصویر از لوگوی Gears of War بسیاری از منابع غیررسمی خبری این شایعه را مطرح کرده‌اند که احتمالا به زودی و در جریان Inside Xbox بازی Gears of War 5 معرفی می‌شود اما اطلاعات به دست آمده توسط ما نشان از این دارد که تصاویر منتشر شده نه تنها به ساخت قسمت پنجم این مجموعه ارتباطی ندارند بلکه برای دو سال پیش و Gears of War 4 هستند.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که در تصاویر پایین مشاهده می‌کنید، یک طرح از Gears of War روی دیوار و تعدادی لباس همراه با پنج خط درج شده. خط‌هایی که بسیاری را به اشتباه انداخته و آن را به Gears of War 5 ارتباط داده‌اند. واقعیت ماجرا این است که منتشر کنندگان این شایعه متاسفانه اندک اطلاعاتی درباره صنعت طراحی لباس نداشته و نمی‌دانند که این پنج خط در اصل لوگو برند Undefeated است که تعدادی لباس برای Gears of War 4 در سال 2016 طراحی کرده بود.

این مجموعه لباس در سال 2016 تحت عنوان Gears of War Capsule Collection معرفی شده و بعد از مدتی نیز به صورت گسترده وارد بازار شد. در حال حاضر هنوز Gears of War 5 به صورت رسمی معرفی نشده اما انتظار می‌رود که این اتفاق به زودی رخ داده و در نمایشگاه E3 2018‌ شاهد نمایش کامل آن باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج − 1 =