اخبار بازی

شایعه: منتظر معرفی Left 4 Dead 3 باشید

شایعه: منتظر معرفی Left 4 Dead 3 باشید

وی جی مگ: به نظر می‌رسد که شاید به زودی باید منتظر معرفی Left 4 Dead 3 باشیم. این در حالی است که سال‌ها از ساخت نسخه دوم می‌گذرد و شرکت Valve نیز مشکل خاصی با نسخه سوم بازی‌های خود دارد.

این روز‌ها شایعات زیادی در مورد این بازی در وب‌سایت ردیت رد و بدل می‌شود. صفحه فیسبوک Left 4 Dead 2 تصویر خود را تغییر داده و حالا شاهد دست یک زامبی هستیم که عدد سه را نشان می‌دهد. همچنین مدتی پیش در یکی از به‌روزرسانی‌های CS:GO به این سری اشاراتی شده بود.

به گزارش وی جی مگ، Steam Database در مورد صفحه فیسبوک اشاره کرده که این صفحه به دلایل نامشخصی پاک شده اما فردی در شب گذشته این صفحه را در اختیار گرفته و تصویری مربوط به تریلر Left 4 Dead را که دست زامبی با عدد سه است را آپلود کرده. این صفحه حالا به نام Ted Carson یکی از اعضای قدیمی Valve ثبت شده است. این صفحه در حال حاضر خصوصی است. Steam Database فعلا به رسمی بودن این صفحه شک دارد و به نظر می‌رسد که شاید هک شده باشد.

قطعا شرکت Valve ارزش این کارها و Hype را به خوبی می‌داند و این تجربه را با شایعات Half-Life 3 دارد. اگر واقعا Left 4 Dead 3 در حال ساخت باشد این روش برای ایجاد Hype و هیجان بسیار مناسب به نظر می‌رسد. باید دید که در آینده چه اخباری در این زمینه منتشر خواهد شد. هنوز Valve واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده است.

شایعه: منتظر معرفی Left 4 Dead 3 باشید

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × یک =

  • بالاخره يه عدد 3 از اون شير فلكه نفرين شده اومد بيرون-مورد ديگه اى كه اين شايعات رو قوت ميده خود گيم نيوول با ساخت ادامه اين سرى مخالف نيست-خودش تو يه مصاحبه كفته آره اين سرى پول سازه دوست دارمو از اين حرفا-اسم هاى بازى هم تو فايل هاى سورس انجين ديگه تقريبا لو رفته بود