اخبار بازی

شایعه: نسخه‌ای جدید از سری Fable در حال ساخت است

شایعه: نسخه‌ای جدید از سری Fable در حال ساخت است

وی جی مگ: منتشر شدن شایعات مختلف در مورد ساخته شدن ادامه بازی‌های بسیار محبوب، نکته چندان عجیب و غریبی در دنیای بازی نیست و حالا به نظر می‌رسد که شایعه‌ای در مورد یکی از بازی‌های محبوب هواداران Xbox منتشر شده است.

به گزارش وی جی مگ، کاربری به نام Klobrille در فروم ResetEra چند شایعه مربوط به ساخت بازی‌های مایکروسافت منتشر کرده است که یکی از مهم‌ترین آنها مربوط به سری Fable است. Klobrille مدعی شده است که نسخه‌ای جدید از این بازی توسط یک تیم بریتانیایی در حال ساخت است. البته او صرفا به اعلام این شایعه اکتفا کرد و تقریبا هیچ اطلاعاتی در این مورد وجود ندارد. همچنین شاید نسخه‌ای جدید از Perfect Dark نیز دوباره ساخته شود. به نظر می‌رسد که Perfect Dark با همکاری استودیوی The Coalition در حال ساخت است.

تاخیر Crackdown 3 باعث شده که این بازی حالا به صورت Co-op چهار نفره در قسمت داستانی، قابل بازی باشد. البته این لیست از شایعات همین جا پایان پیدا نمی‌کند و Klobrille مدعی شده که Forza Horizon 4 در حال ساخت است و قرار است که کشور ژاپن اینبار محل اتفاقات بازی باشد. Age of Empires 4 شاید به زودی عرضه شود و البته مایکروسافت در حال ساخت یک بازی جدید برای Xbox One است که هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. البته توجه داشته باشید که این خبر صرفا یک شایعه است و هیچکدام از قسمت‌های این شایعه توسط مایکروسافت مورد تایی قرار نگرفته. باید منتظر اطلاعات بیشتر در این مورد باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =