اخبار بازی

شایعه: نسخه Nintendo Switch بازی Call of Duty WW2 در حال ساخت است

شایعه: نسخه Nintendo Switch بازی Call of Duty WW2 در حال ساخت است

آیا Call of Duty WW2 برای Nintendo Switch در حال ساخت است؟ بر اساس اطلاعاتی که توسط یک منبع معتبر منتشر شده است به نظر می‌رسد که این بازی برای کنسول جدید نینتندو در حال ساخت است.

البته به نظر می‌رسد که کار ساخت این نسخه بر عهده Sledgehammer Games نیست و استودیویی دیگر در اکتیویژن مسئولیت این نسخه را بر عهده دارد. معرفی رسمی این بازی برای Nintendo Switch در کنفرانس نینتندو در E3 انجام خواهد گرفت. ( این کنفرانس 2 ساعت به طول خواهد انجامید.)

منبع اصلی این شایعه قبلا حدس زده بود که تریلر معرفی این بازی در انتها شامل نام پلتفرم‌ها نخواهد بود که در اطلاعاتش در این زمینه درست بود. همچنین به تازگی امکانی به وجود آمده است که کاربران می‌توانند اکانت نینتندو خود را با اکانت Call of Duty متصل کنند.

همچنین به نظر می‌رسد که استودیوی پشت طراحی این بازی برای Nintendo Switch، استودیوی Beenox است. این استودیو قبلا Black Ops 3 را برای PS3 و Xbox 360 پورت کرده بود. همچنین این استودیو روی نسخه بازسازی شده Modern Warfare نیز همکاری داشته است. به نظر می‌رسد که برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر E3 باشیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه − 3 =

  • اینا وقتی دیدن فروش Wii خوبه حتی CoD 4 رو هم براش پورت کردن، برای Switch هم احتمالا چنین برنامه ای دارن.

  • سخت افزارش ميتونه اينو 60 فريم بكشه-ميسوزه كه-اصلا حجم اين بازى رو نينتندو سويچ قابل نصب هست-فقط حجمش سه برابر ضرفيت كنسوله