اخبار بازی

شایعه: همکاری سازندگان Dark Souls با خالق Game of Thrones

شایعه: همکاری سازندگان Dark Souls با خالق Game of Thrones

وی جی مگ: براساس شایعات جدید منتشر شده سازندگان بازی Dark Souls در استودیو FromSoftware در حال کار روی بازی بعدی خود هستند که قرار است در نمایشگاه E3 2019 رونمایی شود. این اثر باری دیگر توسط کمپانی Bandai Namco انتشار می‌یابد و ظاهرا شامل یک همکاری بسیار بزرگ مهم و قابل توجه با خالق Game of Thrones خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، منشا شایعات منتشر شده کاربری در یوتیوب به نام Spawn Wave بوده که گفته‌های آن توسط اینسایدری به نام Liam Robertson هم مورد تایید قرار گرفته است. ظاهرا هیدتاکا میازاکی رئیس و کارگردان استودیو FromSoftware برای ساخت بازی جدید این کمپانی با جرج آر.آر مارتین خالق Game of Thrones به عنوان یکی از نویسنده‌های ارشد بازی همکاری خواهد داشت. Robertson مدعی شده که در حال تحقیق بیشتر در این زمینه بوده و به‌زودی اطلاعات بیشتری به اشتراک می‌گذارد. هم‌چنین این اینسایدر مدعی شده شاید این پروژه اصلا بازی نباشد.

با این حال براساس اطلاعات در دسترس این پروژه یک بازی کاملا Open World بوده و چندین پادشاهی در آن وجود دارند که در هر زمانی قابل دستیابی خواهند بود. در هر پادشاهی چندین رهبر حضور داشته که به قتل رساندن آن‌ها می‌‎تواند بر قابلیت‌های گیمر در بخش گیم‌پلی بیفزاید. آخرین ساخته استودیو FromSoftware تحت عنوان Sekiro: Shadows Die Twice چند روزی است که عرضه شده و برای هر سه پلتفرم اصلی در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + چهار =