اخبار بازی

شایعه: همکاری Warner و Rocksteady برای ساخت یک بازی جدید از سری Batman؟

شایعه: همکاری Warner و Rocksteady برای ساخت یک بازی جدید از سری Batman؟

تا به حال حرف‌های زیادی در مورد پروژه بعدی Rocksteady و Warner Bros Montreal بوده است. خبرها حاکی از آن بود که استودیو دوم روی یک پروژه بتمنی با محوریت Damian Wayne کار می‌کند ولی بعد خبر آمد که پروژه از پایه دچار تغییرات اساسی شده است. حال در نئوگف یک پست جالب در مورد احتمالات پروژه بعدی این استودیوها منتشر شده است. بر این اساس موقعیت‌های شغلی هر دو استودیو حول محور امکانات آنلاین بوده است.

از یک طرف Rocksteady به دنبال برنامه نویس شبکه و طراح metagame بوده و از طرف دیگر خود Warner Bros شعبه‌ای در نیویورک افتتاح کرده که کارش نظارت روی عملکرد سرورها و بهبود آن‌ها در بازی‌هایی چون Injustice 2 و دیگر عناوین بعدی و نامشخص این ناشر است. از طرف دیگر موقعیت‌های شغلی Warner Bros Montreal به این صورت بوده که آن‌ها در حال کار روی یکی از معروف‌ترین IPهای دنیای DC هستند که یک بازی AAA و Open World خواهد بود. آن‌ها در حال کار با Unreal Engine 4 هستند و Rocksteady هم به نظر به سراغ این موتور رفته است. در واقع اگر بتمنی در کار باشد، اولین بتمنی خواهد بود که از موتور Unreal Engine 4 استفاده کرده چرا که تمام بتمن‌های قبلی از موتور Unreal Engine 3 استفاده می‌کردند.

حال دو فرضیه مطرح می‌شود: یا این دو استودیو با هم در حال کار هستند تا یک بازی عظیم و آنلاین محور بسازند تا با رقبایی مثل Destiny 2 مقابله کنند؛ یا آن که هر کدام به صورت جدا در حال ساخت یک بازی متفاوت هستند که البته بازی Warner Bros Montreal یکی از عناوین داستان محور و سنتی خواهد بود و بازی Rocksteady آنلاین محور.

منبع

دانیال دهقانی

دانیال دهقانی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 18 =