اخبار بازی

شایعه: Bandai Namco در ساخت Super Smash Bros نقش دارد

شایعه: Bandai Namco در ساخت Super Smash Bros نقش دارد

وی جی مگ: اگر توییت منتشر شده توسط توسعه‌دهندگان شرکت Bandai Namco درست و دقیق باشد به نظر می‌رسد این شرکت در ساخت Super Smash Bros نقش داشته باشد. روز گذشته یکی از افراد حاضر در تیم توسعه شرکت Bandai Namco به نام Tiago Sonobe طی پستی در توییتر خود اعلام کرد کار رندرینگ بازی در انجینی Smash 5 از آن استفاده می‌کند توسط اون انجام شده است.

به گزارش وی جی مگ، بلافاصه مدتی بعد این توییت و حتی اکانت این شخص حذف گردید. امکان دارد وقوع این امر بدین دلیل باشد که شخص مذکور اطلاعاتی را به اشتراکی گذاشته که پیش از این چنین اجازه‌ای به او داده نشده است.

باید توجه کرد شرکت Namco پیش از این نیز در توسعه سری Smash Bros مشارکت گسترده‌ای داشته حتی وظیفه توسعه Super Smash Bros روی Wii U و 3DS هم برعهده آنان بوده است. جدای این مورد اعضای تیم Bandai Namco در ساخت عناوینی چون Pokken Tournament، Mario Kart 8 و Xenoblade 2 نیز با نینتندو همکاری داشته و بنابراین اینکه Bandai Namco در ساخت Super Smash Bros نقش داشته باشد چندان مورد دور از انتظاری به شمار نمی‌رود.

مطمئنا در مراسم E3 2018 جزییات بیشتری در این رابطه در اختیار خواهد گرفت. Super Smash Bros به صورت انحصاری برای Nintendo Switch در حال توسعه بوده و برای عرضه در پاییز 2018 برنامه‌ریزی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =