اخبار بازی

شایعه: Call of Duty بعدی Lethal Combat نام خواهد داشت.

شایعه: Call of Duty بعدی Lethal Combat نام خواهد داشت. 1

در دو هفته گذشته صداگذاران موجی از اعتراض نسبت به شرکت‌های بزرگ صنعت بازی به راه انداخته‌اند. این اعتراض که به نظر طولانی شده است می‌تواند بر روند ساخت بازی‌ها تاثیرگذار باشد. اما این اعتراض از سمتی به سود برخی از گیمر‌ها شده است. در حقیقت ما با استفاده از این موج اعتراض به ساخته شدن بازی Guardian of The Galaxy توسط مارول و Telltale پی بردیم و حالا به نظر می‌رسد که نام بازی بعدی Call of Duty نیز از همین طریق لو رفته باشد. طی شایعات منتشر شده نام عنوان بعدی این سری Lethal Combat خواهد بود که توسط Sledgehammer ساخته می‌شود. لازم به ذکر است که Sledgehammer به روند چرخشی استودیو‌ها در ساخت Call of Duty اضافه شده است و این استودیو هر سه سال یکبار نسخه جدیدی از Call of Duty را خواهد ساخت.

بنا به شایعات منتشر شده این بازی Call of Duty: Lethal Combat نام دارد که در سال 2017 منتشر خواهد. همچنین این اثر با اسم Call of Duty: Stronghold نیز شناخته می‌شود. این دوگانگی در اسم بازی شاید نمادی از شک و تردید Sledgehammer در انتخاب نهایی باشد. شایعاتی در مورد بازه زمانی که این اثر در آن اتفاق خواهد افتاد چندی پیش منتشر شده بود و طبق این شایعات Lethal Combat در زمان جنگ ویتنام رخ می‌دهد. موج نفرتی که در مقابل Infinite Warfare به خاطر علمی تخیلی بودن آن به راه افتاد و در مقابل استقابل عمومی از بازگشت Battlefiled 1 به جنگ جهانی اول، باعث می‌شود تا ایده بازگشت به جنگ‌های تاریخی برای Lethal Combat چندان دور از ذهن نباشد. همچنین وجود یک شخصیت اصلی زن برای این بازی چندان دور از ذهن نیست. Sledgehammer در مصاحبه‌های قبلی خود به علاقه استودیو به استفاده از یک زن به عنوان شخصیت اصلی اشاره کرده بود. اگر این اثر در زمان جنگ ویتنام رخ دهد تصور یک شخصیت زن به عنوان مبارز اصلی بسیار دشوار خواهد بود چون استفاده عملیاتی/جنگی از خانم‌ها در ارتش آمریکا تا سال 2013 ممنوع بوده است.
باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی برای Call of Duty رخ خواهد داد و آیا این اتفاقات می‌توانند باعث فراموشی شکست سنگین Infinite Warfare برای اکتیویژن شود؟ اگر شایعات در مورد جنگ ویتنام صحت داشته باشد می‌توان امیدوار بود که این سری به روز‌های خوب خود بازگردد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 3 =