اخبار بازی

شباهت بخش چند نفره Call of Duty Black Ops 4 به Overwatch‌ در ابتدای کار

وی جی مگ: چند روز پیش بود که برخی منابع خبری شایعه‌ای را منتشر کردند که Activision قصد دارد به کلی بیخیال بخش داستانی در قسمت جدید Call of Duty شود و تمرکز تیم سازنده به کلی روی بخش چند نفره Call of Duty Black Ops 4‌ قرار می‌گیرد. از سوی دیگر شایعاتی به گوش می‌رسد که این بازی از حالت بتل رویال نیز پشتیبانی می‌کند و توسعه آن را نیز استودیو Raven Software برعهده دارد.

به گزارش وی جی مگ، اما به تازگی اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد در ابتدای کار بخش چند نفره Call of Duty Black Ops 4 شباهت بسیاری به Overwatch داشته که از سوی Blizzard در سال 2016 منتشر شد. طبق اطلاعات به دست آمده در Call of Duty Black Ops 4 نیز قرار بوده که هر کدام از شخصیت‌ها طراحی منحصر به فردی داشته و قابلیت‌های مخصوص به خود را در اختیار داشته باشند. با این حال به نظر می‌رسد که Treyarch این ایده را مورد بررسی قرار داده و واکنش‌های مثبتی را برای آن نگرفته. در ادامه تصمیم بر این شده که حالت چند نفره Call of Duty Black Ops 4 با اصول کلاسیک این سری توسعه پیدا کند.

در مورد Perk و Killstreak نیز صحبت‌هایی انجام شده و به نظر می‌رسد که در این بخش Call of Duty Black Ops 4 ترکیبی از امکانات Call of Duty WW2 و Call of Duty Black Ops 3 خواهد بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 7 =