اخبار بازی E3 2018

شخصیت‌های جدید بازی Star Wars Battlefront 2 معرفی شد

شخصیت‌های جدید بازی Star Wars Battlefront 2 معرفی شد

وی جی مگ: در حالی که شب گذشته استودیوی Respawn اطلاعات چندان زیادی از بازی Star Wars Jedi Fallen Order منتشر نکرد، استودیوی DICE اطلاعات جالبی در مورد آینده بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر کرد.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد که Clone Wars از طریق یک DLC برای این بازی منتشر خواهد شد که شامل شخصیت‌های بزرگ است. از میان آنها می‌توان به Anakin Skywalker، Obi-Wan Kenobi، Count Dooku و General Grievous اشاره کرد. قسمت جدیدی نیز به نام Genosis به بازی اضافه خواهد شد که بر اساس صحبت‌های DICE بزرگ‌ترین مکان نقشه است که توسط آنها برای این بازی طراحی شده است. در حال حاضر تاریخ عرضه دقیقی برای این DLC ذکر نشده.

همچنین اعلام شد که هفته آینده محتوایی به مناسب عرضه فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر خواهد شد. هنوز کسی هفته انتشار مضحک Star Wars Battlefront 2 را فراموش نکرده، زمانی که سازندگان برای رفع مشکلات به وجود آمده به خاطر تصمیمات اشتباه مجبور به تغییر سیستم کلی پیشرفت در بازی شدند. محتوای ساخته شده بر اساس Clone Wars می‌تواند کلید رستگاری این بازی باشد. باید ببینیم که تیم سازنده برای راضی کردن گیمر‌ها تا چه حدی تلاش خواهد کرد.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 10 =