اخبار بازی

شخصیت جدید بازی Overwatch به‌زودی معرفی می‌شود

شخصیت جدید بازی Overwatch به‌زودی معرفی می‌شود

وی جی مگ: به تازگی تیزری کوتاه در توئیتر منتشر شده که احتمالا به شخصیت جدید بازی Overwatch اشاره دارد که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده. حساب کاربری این بازی در توئیتری تیزری را منتشر کرده که در آن می‌توان نشانه‌های مختلفی را از جمله Horizon Lunar Colony را دید.

به گزارش وی جی مگ، حالا کاربرها با بررسی نکات مخفی در این تیزر نتیجه گرفته‌اند که به احتمال فراوان به‌زودی شخصیت بیستم و هشتم بازی Overwatch معرفی می‌شود. این احتمال نیز وجود دارد که در کنار معرفی شخصیت جدید بازی Overwatch یک نقشه نیز برای این  بازی در دسترس قرار گیرد. در حال حاضر اکثر شایعات به این موضوع اشاره دارند که احتمالا شخصیت جدید Hammond است. شخصیتی که در داستان‌های اصلی بازی Overwatch ارتباط مستقیمی با Horizon Lunar Colony دارد.

نکته جالب توجه این است که توئیتر بازی برای انتشار این تیزر کوتاه از جمله «آرامش قبل از توفان» استفاده کرده و همین مسئله شایعات بسیاری را به وجود آورده‌اند که Blizzard خود را برای معرفی یک نقشه و شخصیت جدید بازی Ovewatch آماده می‌کند. در حال حاضر ادمین توئیتر مشغول شوخی کردن با کاربرها در راستای این تیزر است اما احتمالا به‌زودی می‌توانیم شاهد اخبار بیشتری در این رابطه باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 2 =