اخبار بازی

شخصیت جدید بازی The Walking Dead استودیو Overkill لو رفت

شخصیت جدید بازی The Walking Dead استودیو Overkill لو رفت

وی جی مگ: مقاله لو رفته از مجله Official Xbox Magazine شخصیت جدید بازی The Walking Dead از استودیو Overkill را به نمایش می‌گذارد. شخصیت معرفی نشده‌ای که رئیس گروه اصلی محسوب می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، مقاله کار شده از بازی The Walking Dead در جلد ماه جولای مجله Official Xbox Magazine که قرار است ماه آینده عرضه شود به واسطه انتشار پستی در سایت Reddit فاش شد. این مقاله بخش‌های زیادی از بازی را مورد پوشش قرار داده و جزئیات فراوانی در رابطه با شخصیت‌ها و محیط بازی به اشتراک می‌گذارد. هم‌چنین شخصیت جدید بازی The Walking Dead را معرفی می‌کند که Anderson Banks نام دارد. تهیه‌کننده استودیو سازنده Overkill Software آقای Saul Gascon می‌گوید که Banks پنجمین شخصیت بازی بوده که تاکنون توسط اسم به او اشاره‌ای نشده بود.

«خب باید بگویم که رئیس اصلی گروه Anderson Banks نام دارد. او تاکنون در هیچ کدام از چهار تریلر بازی نبوده اما در واقع همه گروه تحت نظر وی بوده و پیرامون این شخص قرار دارد.» گزارش این مجله بیان می‌دارد این شخصیت ‌هم‌چنین کمپ مخصوص خود را خواهد داشت که البته با 4 شخصیت اصلی دیگری که تاکنون معرفی شده‌ بودند به اشتراک گذاشته خواهد شد.

با وجود اینکه صحبت از پنجمین شخصیت بازی تا قبل از انتشار این پست تاکنون به گوش نرسیده بود اما در این مقاله به جزئیاتی از یک شخصیت دیگر بازی نیز اشاره شد. شخصیت Heather آخرین عضو گروه که در آخرین تریلر داستانی بازی معرفی خواهد شد اما سازندگان از چگونگی نقش او در بازی اطلاعاتی در اختیار قرار ندادند.

شخصیت جدید بازی The Walking Dead استودیو Overkill لو رفت 1

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 14 =