E3 2017 اخبار بازی

شخصیت خود را در Beyond Good & Evil 2‌ بسازید – E3 2017

شخصیت خود را در Beyond Good & Evil 2‌ بسازید - E3 2017

بدون شک یکی از بزرگترین خبرهای کنفرانس یوبی‌سافت و شاید حتی کل E3 2017، معرفی دوباره Beyond Good & Evil 2‌ بود که بسیاری از گیمر‌ها را غافلگیر کرد. چند ماه قبل از E3 طراح اصلی این بازی Michel Ancel گفته بود که این اثر در E3 حضور ندارد اما حتی این خبر نیز باعث نشده بود که طرفداران این بازی از حضور آن در E3 ناامید شوند.

یوبی‌سافت به تازگی جزئیات جدیدی از این بازی را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که این بازی رقیبی برای No Man’s Sky‌ به حساب آید. گیمر‌ها در Beyond Good & Evil 2 این اختیار را دارند که شخصیت مورد نظر خود را بسازند و جنسیت این شخصیت نیز توسط گیمر تعیین خواهد شد. این مورد توسط طراح بازی مورد تایید قرار گرفته است. سیستم طراحی شخصیت بازی در پشت درهای بسته نمایش داده شده است و به نظر می‌رسد که جت پک هم در بازی نقش پررنگی داشته باشد.

سیستم طراحی دنیای بازی بسیار پیچیده خواهد بود و درون آن حتی شاهد منظومه‌ها و حتی کهکشان‌هایی مختلف هستیم که هر کدام با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. Ancel در این مورد گفت:« در این بازی شاهد شبیه‌سازی جهان هستی خواهید بود. در این جهان شاهد چرخش سیاره‌ها به دور خورشیدشان خواهید بود و اگر زمان را پیش ببرید،‌ این چرخش را ملاحظه خواهید کرد.» او همچنین اشاره کرد که در این بازی همانند No Man’s Sky می‌توانید فرآیند خارج شدن سفینه از یک کره به فضا را از نزدیک مشاهده کنید. در جهان این بازی شهر‌های مختلفی وجود دارد که گیمر می‌تواند آنها را گسترش داده و به هم متصل کند یا تصمیم به نابودی آنها گیرد. همچنین Ancel‌ قول داد که سیستم ماجراجویی در بازی به صورت کلاسیک پیاده سازی شود. همچنین اشاره شد که در دنیای بازی می‌توانید به همه جا سفر کنید و به تمام نقاط نقشه سر بزنید.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − 6 =