اخبار بازی E3 2018

شخصیت Death Note در بازی Jump Force قابل انتخاب نیست

شخصیت Death Note در بازی Jump Force

وی جی مگ: Bandai Namco در بازی Jump Force شخصیت‌هایی معرفی کرد ولی شخصیت‌های بازی Death Note قابل بازی نخواهد بود. اگر تریلر بازی را دیده باشید حتما توجه دو شخصیت Yagami و Ryuk شده‌اید. دو شخصیت اصلی بازی Death Note. این دو شخصیت به گونه‌ای نشان داده شدند که انگار به دنبال مبارزه هستند به جای تمرین و مثل‌اینکه به داستان بازی مربوط هستند.

به گزاش وی جی مگ، بعد از صحبت با Bandai Namco بعد از E3 2018 فهمیدیم که این دو شخصیت به داستان بازی گره خورده‌اند. «کارکترهای بازی که بیشتر با داستان بازی در ارتباط هستند در ماه‌های بعدی در مورد آن‌ها صحبت خواهد شد.»

بعد از اینکه در مورد قابل بازی بودن کارکترها  پرسیدیم ، توضیحاتی درمورد بخش داستانی این دو کارکتر به ما داد شده. دو شخصیت بازی قابل بازی نخواهند بود و فقط در بخش داستانی بازی دخالت می‌کنند.

صحبت های Nick O’leary اینگونه بود: «خب، پس این دو شخصبت قابل بازی نخواهند بود، آنها بیشتر درگیر بخش داستانی می‌شوند.»

او همچنین افزود که شخصیت Light Yagami  درواقع شخصیت چندان اکشن‌محوری نیست و همچنین به محدودیت‌های شخصیت Ryuk اشاره کرد که با این اوصاف، منطقی است که این دو شخصیت قابل بازی نخواهند بود.

O’leary وارد جزئیات بیشتری نشد که چگونه این دو شخصیت قرار است درگیر داستان بازی شوند پس این نامعلوم است که آنها درگیر همه داستان بازی هستند و یا فقط دریک سری از اتفاقات بازی ظاهر می‌شوند. تا اینجا فقط یک سری از کاکترها برای این بازی تائید شدند ولی هنوز شانسی وجود دارد تا کارکترهای دیگری از بازی Death Note معرفی شوند.

بازی Jump Force برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد. همچنین از قابلیت‌های کنسول‌های میان نسلی سونی و مایکروسافت برای نمایش بازی در گرافیک بهتر بهره می‌برد. شما با کدام کارکترها از بازی Death Note  دوس دارید مبارزه کنید؟

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × دو =