اخبار بازی

شرایط کاری سخت در استودیو سازنده Fortnite

شرایط کاری سخت در استودیو سازنده Fortnite

وی جی مگ: بیشتر سازندگان عناوین بزرگ و محبوب همواره با مشکل اضافه‌کاری و شرایط کاری سخت رو به رو می‌شوند. به طوری که آن‌ها محبور می‌شوند بیشتر از میزان معمول به کار خود ادامه داده تا فرایند ساخت یا پشتیبانی از یک بازی به طور منظم پیش برود. گزارشات جدید مرتبط به استودیو سازنده Fortnite می‌شوند که چطور برخی از کارمندان برای حفظ موقعیت شغلی خود مجبور می‌شدند حدود 70 ساعت در هفته کار کنند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از مطلب ارائه شده توسط وبسایت Polygon چندین منبع و کارمند قدیمی و فعلی کمپانی Epic Games در خصوص این زمینه توضیح داده و از شرایط سخت کاری خود به دنبال موفقیت گسترده Fortnite خبر دادند. به گفته این افراد اگرچه اضافه کاری در Epic Games لزوما اجباری نبوده اما از کارمندان بالا رتبه انتظار می‌رفت تا به رشد صعودی بازی ادامه دهند. مسلما این موضوع بر زندگی برخی از کارمندان شرکت تاثیر می‌گذاشت که مجبور بودند بین موقعیت شغلی و یک زندگی سالم و متعادل یکی را انتخاب نمایند.

برای مثال یکی از این افراد توضیح می‌دهد که به طور متوسط حدود 70 ساعت در استودیو سازنده Fortnite کار می‌کرده است. حداقل 50 یا شاید 100 نفر دیگر هم بودند که چنین میزانی در استودیو فعالیت می‌کردند. برخی افراد حتی 100 ساعت هم در هفته کار می‌کردند. به گفته این کارمندان، Epic Games حتی به آن‌ها مرخصی پیشنهاد می‌داد اما در صورت قبول، حجم کاری هر کس به دوش شخص دیگری می‌افتاد و طبیعتا چنین چیزی برای هیچ‌کس خوشایند نبود.

شخص دیگری ادامه داد که یکی از کارمندان از کار کردن در آخر هفته‌ها امتناع کرد و چون نتوانسته بود میزان کار خود را در زمان مقرر به اتمام برساند شغل خود را از دست داد. این افراد صرفا به این دلیل که نمی‌خواهند به چنین میزان کار بسیار زیادی در استودیو مشغول باشند شغل خود از دست می‌دهند.

مطلب Polygon در ادامه شامل بیانیه یکی از سخنگوهای استودیو Epic Games می‌شد که ضمن تکذیب نکردن این موارد، مدعی شد چنین نمونه‌هایی بسیار اندک در استودیو به وقوع پیوسته و به دنبال آن به نوعی سریعا هم جبران شده‌اند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 8 =