اخبار بازی

شروعی دوباره برای حواشی Loot Box

وی جی مگ: یکی از بازی‌هایی که نقش پررنگی در جا افتادن Loot Box به عنوان یکی از نکات صنعت بازی داشت، PUBG بود. بازی که در آن حتی پیروز نهایی مسابقه نباشید جوایزی را در قالب Loot Box به دست می‌آورید که به شما تنها امکان شخصی سازی ظاهر شخصیت اصلی را می‌دهد. معمولا اصلی‌ترین دلیل حواشی Loot Box به تاثیر مستقیم آنها روی گیم‌پلی ارتباط داشت که درباره PUBG این مسئله به جهت تاثیرگزاری روی ظاهر چندان مورد توجه قرار نگرفت.

به گزارش وی جی مگ، حالا اما ادعای جدیدی مطرح شده که ممکن است تمرکز جوایز روی مسائل ظاهری را نیز تبدیل به حواشی جدیدی برای Loot Box کند. مخفی شدن و استتار در PUBG اهمیت بالایی دارد و برخی کاربرها مدعی شده‌اند که لباس‌های اختصاص یافته به آنها در قالب Loot Box در این زمینه تاثیر چشم‌گیری داشته باشد. گیمر اگر لباس درستی را برای شخصیت خود انتخاب کرده باشد می‌تواند به راحتی در محیط بازی مخفی شده و اینگونه روی گیم‌پلی تاثیر بگذارد.

باید دید آیا در نهایت سازندگان PUBG مجبور به ایجاد تغییراتی در ساختار گیم‌پلی بازی می‌شوند یا در نهایت آیتم‌های ظاهری همچنان به عنوان عنصری شناخته می‌شوند که نمی‌توانند امتیاز اضافه‌ای به گیمرها دهند.

منبع: Gamingbolt

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =