اخبار بازی

شروع بتا بازی Fallout 76 در ماه اکتبر

بتا بازی Fallout 76 در ماه اکتبر

وی جی مگ: بتای بازی Fallout 76 قرار است در ماه اکتبر منتشر شود که نزدیک به زمان انتشار بازی است. این بتا فقط برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند در دسترس است. مهم نیست کدام نسخه از بازی را خریداری کرده‌اید، کدی به شما داده می‌شود تا بتوانید بتای این بازی را در ماه اکتبر تجربه کنید.

به گزارش وی جی مگ، مدیر انجمن Bethesda بعد از تشکر از طرفدارن بازی گفت کسانی که این بازی را پیش خرید کرده‌اند به نسخه بتای بازی دسترسی خواهند داشت و اندکی محدودیت در ابتدای کار وجود دارد و دلیل این کار این است تا ما کار خود را از جای کوچکی شروع کنیم تا برای عرضه بازی آماده شویم.

در ابتدا بتای این بازی برای  کسانی که انتخاب شده‌اند در دسترس است و این اطلاعیه طرفداران را نگران کرد چرا که تاکنون قرار بود کسانی که بازی را پیش‌خرید می‌کنند به این بتا دسترسی داشته باشند. ولی جای نگرانی نیست چرا که منظور سازندگان این است که فقط در ابتدا افراد انتخاب شده به این بتا دسترسی دارند تا بتوانند ایراد‌های بازی را حل کنند و بعد از آن، همه می‌توانند از نسخه‌ی بتای بازی لذت ببرند.

شرکت Bethesda هنوز هیچ پاسخی به این سوال نداده که چگونه افرادی را برای تست نسخه بتا انتخاب می‌کنند. در هر صورت به زودی خواهیم فهمید. مدیر انجمن Bethesda به طرفداران این بازی گفت که ما می‌دانیم سوالات زیادی در مورد بازی دارید. این بازی در حال تغییر است و سعی می‌کنیم همه چیز را بهتر کنیم ولی فعلا نمی‌توانیم به سوالات شما پاسخ دهیم ولی شما را تشویق می‌کنیم که سوالات خود را برای ما ارسال کنید. در رویداد QuakeCon ما به بعضی از سوالات شما در مورد بازی Fallout 76 پاسخ خواهیم داد. اگر شما در Dallas هستید به ما ملحق شوید تا پاسخ‌های خود را بشنوید ولی اگر نمی‌توانید حضوری جواب‌های ما را بشنوید پیشنهاد می‌کنم که استریم را از دست ندهید.

بازی Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 3 =