اخبار بازی

شروع برخورد با متقلب‌های بازی Rainbow Six Siege

متقلب‌های بازی Rainbow Six Siege

وی جی مگ: بازی Rainbow Six مشکلاتی در مورد تقلب کردن دارد که در چند ماه گذشته این مشکل بسیار بزرگ تر شده. امروز شرکت Ubisoft اطلاعاتی در مورد نقشه‌های خود برای مقابله با متقلب‌ها داد که شامل ارتقای تست داخلی، اصلاحات و ارتقای امنیتی برای بخش Ranked بازی است. بعضی از این تغییرات به تازگی اعمال شده‌اند ولی بقیه‌ این تغییرات در آینده انجام می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Ubisoft قدرت تست مشکلات بازی را بیشتر کرده تا بتواند با تست کردن و پیدا کردن ایرادها، مشکلاتی که هکر‌ها از آن برای تقلب استفاده می‌کنند را برطرف کند.

به تازگی یکی از مشکلات بازی رفع شد که مربوط به یک هک بود. Ubisoft به طور واضح از این هک صحبتی نکرد ولی این هک، Defuser Hack است که به متقلب‌ها اجاز می‌دهد تا بازی را از محل Spawn خود ببرند، یعنی نیازی نیست تا به محل مشخص شده برای کاشتن Defuser بروند و از همان محل Spawn می‌توانند این کار را انجام دهند.. خوشبختانه دیگر با چنین مشکلی در بازی مواجه نمی‌شویم و Ubisoft گفته برای حل مشکلات بازی به زودی یک Patch عرضه می‌کند.

کاربران متقلب طبق روال اینگونه بازی‌ها بن می‌شوند و هدف Ubisoft پلیرهایی است که با استفاده ازهک بازی خود را Boost می‌کردند. Ubisoft می‌گوید که تمرکز آن‌ها روی تائید دو مرحله‌ای برای تمام کاربران PC است، قبل از اینکه پلیر بتواند وارد بخش Ranked شود. شرکت Ubisoft تاریخی برای این ویژگی‌ها مشخص نکرده ولی با توجه به اوضاع بد بازی، نباید زیاد منتظر بمانیم. قابلیت ریپورت کردن در بازی نیز ارتقا خواهد یافت تا آن‌ها بتوانند به خوبی به رفتارهای نادرست رسیدگی کنند.

بازی Rainbow Six Siege در سال 2015 برای پلتفرم‌های PC،  PS4 و Xbox one منتشر شد که توانست مخاطبین زیادی را جذب کند و هم اکنون یکی از پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + سیزده =