اخبار بازی

شروع بسیار قوی Xbox One X از لحاظ فروش

شروع بسیار قوی Xbox One X از لحاظ فروش

فروشگاه بسیار محبوب GameStop امروز گزارش مالی جدید خود را که در اواخر ماه اکتبر به پایان رسیده است را منتشر کرده است. در کنار گزارش مالی آنها به صحبت در مورد مایکروسافت و کنسول جدیدش Xbox One X پرداختند.

رئیس این شرکت Robert Lloyd اعلام کرد که Xbox One X یکی از محصولات پرفروش این فروشگاه در گزارش سه ماهه مالی آینده خواهد بود و درخواست برای خرید آن بسیار بالا است. یکی دیگر از مسئولان فروشگاه Tony Bartel نیز توضیح داد که Xbox One X کار خود را بسیار قوی شروع کرده است و تمام محموله اولیه این کنسول که توسط مایکروسافت تامین شده بود بسیار سریع فروش رفته است. بعد از آن نیز بعد از ارائه محموله جدید، کنسول‌ها بسیار سریع فروش می‌روند.

همچنین بر اساس اعلام مسئولان Call of Duty WW2 نسبت به Infinite Warfare با افزایش فروش 64 درصدی روبرو شده است. همچنین Destiny 2 توانسته به تنهایی فروش بازی‌های جدید را با افزایش 5.4 درصدی روبرو کند. همچنین مشخص شد رئیس قبلی این فروشگاه Paul Raines به خاطر مشکلات به وجود آمده برای سلامتی از سمت خود استعفا داده بود. او در سال 2014 برای برداشتن تومور از معزش عمل جراحی انجام داده بود و بعد از بهبود مشغول به کار شد. او حالا از سمت خود استعفا داده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − چهارده =