اخبار بازی

شروع تبلیغات Nintendo Switch در انیمه‌های ژاپنی

شروع تبلیغات Nintendo Switch در انیمه‌های ژاپنی

وی جی مگ: انیمه‌ها معمولا شباهت بسیار زیادی به جامعه و فرهنگ ژاپنی دارند و بسیار عادی است که برخی از کنسول‌های بسیار محبوب در انیمه‌های ژاپنی نیز حضور داشته باشند.

به گزارش وی جی مگ، کنسول Nintendo Switch روز به روز در ژاپن محبوب‌تر می‌شود و این محبوبیت حالا مورد توجه استودیو‌های ساخت انیمه قرار گرفته است. در چند ماه گذشته شاهد حضور اولین حضور Switch در انیمه‌هایی مث Eromanga Sensei و Yo-Kai Watch بودیم. البته در اولین قسمت Wotaku ni Koi Wa Muzukashii این کنسول به صورت واضح و کامل به نمایش درآمده است.

کنسول جدید نینتندو چندین بار در قسمت اول این انیمه به نمایش در آمد و به نظر می‌رسد که این فرآیند در قسمت‌های آتی نیز همچنان پیگیری شود. شاید نکته جالب این باشد که در فرایند تبدیل شدن این سری از مانگا به انیمه کنسول PSP حالا به Switch تبدیل شده است. مانگا این سری در سال 2014 کار خود را آغاز کرده بود و هنوز مدت بسیار زیادی به عرضه Switch باقی مانده بود و به همین خاطر از PSP استفاده شده بود. مدل‌های صورتی رنگ PSP و PS Vita در میان خانم‌های ژاپنی بسیار محبوب بود و دلیل اصلی استفاده سازندگان Wotaki ni Koi Wa Muzukashii از PSP در مانگا نیز همین بود. حالا محبوبیت Switch باعث شده تا حتی در این انیمه جدید از آن به جای PSP استفاده شود.

منبع: Dualshockers

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + پنج =