اخبار بازی

شروع سه‌گانه‌ای جدید با Assassin’s Creed Origins + تمام اطلاعات لو رفته

هنوز مشخص نیست که Ubisoft بالاخره در چه زمانی Assassin’s Creed Origins به صورت رسمی معرفی می‌کند اما به نظر می‌رسد که فعلا منابع اینترنتی برنامه‌ای برای متوقف کردن جریان لو رفتن اطلاعات این بازی ندارند. در جدیدترین اطلاعات به دست آمده به نظر می‌رسد که Assassin’s Creed جدید سه برابر بزرگ‌تر از نسخه چهارم این مجموعه یعنی Black Flag است و مبارزات در آن شباهت بسیاری به ساخته CD Projekt Red یعنی Witcher 3 دارد. در ادامه با وی‌جی‌مگ همراه باشید تا تمام اطلاعات لو رفته از Assassin’s Creed Origins را مورد بررسی قرار دهیم.

باید به این مسئله اشاره کرد اطلاعاتی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم توسط منابع غیررسمی در وبسایت‌هایی همچون ردیت منتشر شده‌اند.

  • لو رفتن اطلاعات کاملا به صورت تصادفی نبوده و کنترلی روی آن صورت گرفته. تصویر اول که شخصیت اصلی را ایستاده نشان می‌دهد مربوط به یکی از بیلد‌های قدیمی بوده و تصویر دوم که شخصیت را روی قایق نشان می‌دهد چیزی است که در E3 می‌بینیم.
  • در این بازی خبری از برج‌ها نیست. به نظر می‌رسد که شخصیت اصلی برای آزاد کردن بخش‌های مختلف از مکانیزم جدیدی استفاده می‌کند که تحت عنوان Akhom شناخته می‌شود و دیگر لازم به بالای برج‌های مختلف شهر رفت.
  • همچون Unity در این بازی هم تمام شخصیت‌ها به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. دلیل اصلی این موضوع استفاده از Animus 5.0 اعلام شده که توانایی ترجمه زبان‌های مختلف به انگلیسی را در اختیار دارد.
  • شخصیت اصلی این قسمت کاملا جدید است و از ابتدا برای تبدیل شدن به Assassin آموزش پیدا کرده و تیمی همراه دارد که به او در انجام ماموریت‌ها کمک می‌کنند.
  • هرچند این موضوع به عنوان یکی از ساس‌های اصلی داستان بازی شناخته نمی‌شود اما به نظر می‌رسد که در جریان شکافته شدن دریای سرخ از Piece of Eden استفاده شده.
  • هنوز زمان دقیق دنبال شدن بازی مشخص نشده اما انتظار می‌رود که اتفاقات نسخه جدید Assassin’s Creed در بازه زمانی 1200 تا 1400 سال پیش از میلاد مسیح رخ دهد.
  • در این نسخه خبری از جنگ‌های دریایی نیست و قایق‌ها تنها نقش وسایل نقلیه را ایفا می‌کنند. درست شبیه به چیزی که در Witcher 3 دیده بودیم.
  • اطلاعات لو رفته به این مسئله اشاره دارند که سازندگان بازی در حال حاضر تمرکزی روی بخش چند نفره نداشته و تمام تلاش خود را به تولید خط داستانی کامل اختصاص داده‌اند. همچنین توضیح داده شده که خبری از خرید درون برنامه‌ای نیز در Assassin’s Creed Origins نیست.
  • شخصیت جدید این قسمت شباهت بسیاری به Altair دارد و همچون او دیالوگ زیادی نداشته و بیشتر ساکت است. ساخت یک سه‌گانه کاملا جدید بر اساس این شخصیت در برنامه کاری قرار دارد و نسخه دوم نیز در یونان دنبال می‌شود. منابع این شایعات هنوز از محل قسمت سوم خبر ندارند.
  • مبارزات به کلی تغییر کرده و حالا دشمن‌ها نه تنها حرکات متنوعی دارند بلکه بیشتر شخصیت اصلی را مورد حمله قرار می‌دهند.
  • همچون قسمت‌های قبلی در این نسخه نیز مخفی‌کاری نقش پررنگی داشته و حالا گیمر می‌تواند در اکثر بخش‌های محیط بازی مخفی شود. اطلاعات لو رفته نشان از این دارد که قابلیت‌های مخفی کاری نسبت به Unity و Syndicate پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند.
  • قابلیت Free Running شباهت بسیاری به چیزی دارد که در Syndicate و Unity دیده‌ایم و برخی قابلیت‌هایش از Watch Dogs 2 گرفته تا کمی روان‌تر از گذشته دنبال شود.
  • توضیح داده شده که دلیل اصلی این موضوع که تاکنون مجموعه Assassin’s Creed به سراغ ژاپن و جنگ جهانی اول و دوم نرفته این است که مدیران یوبی‌سافت اعتقاد دارند، موفقیت مالی با استفاده از چنین مشخصاتی در دسترس مجموعه نیست.
  • موتور گرافیکی مورد استفاده برای این نسخه همان چیزی است که در ساخت Syndicate استفاده شده و تنها تغییراتی برای بهبود آن انجام شده.
  • به نظر می‌رسد که دارندگان Nintendo Switch نباید منتظر Assassin’s Creed Origins باشند و یوبی‌سافت قصد دارد امسال این بازی را برای PC، PS4 و Xbox One منتشر کند.
  • هنوز نام دقیق شخصیت اصلی مشخص نشده اما در نمایش‌های لو رفته دیگر شخصیت‌ها او را Shed صدا می‌کنند. به احتمال فراوان بخش عمده‌ای از داستان به برده‌داری مرتبط می‌شود. با توجه به رخ دادن اتفاقات بازی در بازه زمانی بسیار قدیمی احتمالا باید شاهد قطع شدن انگشت شخصیت اصلی برای استفاده از Hidden Blade باشیم.

 

در نهایت باید به این مسئله اشاره کنیم که هیچ‌کدام از اطلاعات بالا به صورت رسمی تایید نشده و نشات گرفته از شایعاتی هستند که در چند هفته اخیر منتشر شده‌اند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 3 =