اخبار بازی

شروع ناامیدکننده The Division 2 در بازار بریتانیا

شروع ناامیدکننده The Division 2 در بازار بریتانیا

وی جی مگ: انتشار جدول فروش هفتگی بازار بریتانیا از صدرنشینی و در عین حال شروع ناامیدکننده The Division 2 در این بازار خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، ساخته شوتر آنلاین کمپانی Ubisoft تنها معادل 20 درصد نسخه قبلی خود فروش داشته است تا از این رو شاهد شروع ناامیدکننده The Division 2 در بریتانیا باشیم. همان‌طور که می‌دانید آمار مربوط به جدول فروش هفتگی بریتانیا تنها شامل فروش فیزیکی می‌شود و فروش دیجیتال را شامل نمی‌شود. کاهش فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها امری است که گریبان‌گیز تمامی فرنچایز‌های بزرگ هم‌چون FIFA 19 و Call of Duty: Black Ops 4 و عناوین جدیدی چون Anthem شده است. در سال 2017 فروش دیجیتال Destiny 2 نیز در مقایسه با نسخه اول آن با کاهش مواجه شد. لازم به ذکر است 60 فروش بازی The Division 2 از نسخه PS4 آن حاصل شده است.

از طرفی دیگر بازی Devil May Cry 5 که هفته گذشته در رتبه نخست قرار داشت این هفته به جایگاه ششم سقوط کرد. Anthem از میان ده بازی نخست خارج شده و در مکان یازدهم جای گرفته است. عنوان One Piece: World Seeker دیگر بازی جدیدی بوده که در هفته جاری منتشر شد و رتبه 26ام را به خود اختصاص داد. لیست کامل ده بازی نخست به شرح زیر است:

  1. Tom Clancy’s The Division 2
  2. Red Dead Redemption 2
  3. Grand Theft Auto 5
  4. FIFA 19
  5. The LEGO Movie 2 Videogame
  6. Devil May Cry 5
  7. Mario Kart 8 Deluxe
  8. Far Cry New Dawn
  9. Super Smash Bros. Ultimate
  10. New Super Mario Bros. U Deluxe
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =