اخبار بازی

شروع همکاری استودیو Bungie با کمپانی چینی NetEase

شروع همکاری استودیو Bungie با کمپانی چینی NetEase

وی جی مگ: در حرکتی بی سابقه که هواداران قدیمی را کاملا به شوک فرو برد، استودیوی Bungie اعلام کرد که همکاری جدیدی با شرکت چینی NetEase را آغاز خواهد کرد. این شرکت چینی محبوب‌ترین شرکت ارائه سرویس‌های آنلاین در این کشور است.

به گزارش وی جی مگ، بر اساس اطلاعاتی که از استودیو Bungie منتشر شده است هدف اصلی از این شراکت ارائه چند سری جدید و بزرگ به دنیا خواهد بود. البته این بدان معنی نیست که این استودیو قصد دارد بازی محبوب و فعلی خود یعنی سری Destiny را به حال خود رها کند. همچنین آنها به همکاری با کمپانی Activision که در واقع ناشر سری Destiny است ادامه خواهند داد تا پشتیبانی از Destiny و Destiny 2 به روال همیشگی ادامه داشته باشد.

رئیس شرکت چینی NetEase در مورد این قرارداد گفت:« استودیوی Bungie و NetEase اهداف جاه‌طلبانه مشترکی دارند تا تجربه فوق‌العاده‌ای را برای گیمر‌های سرتاسر جهان رقم بزنند. ما از همکاری با آنها بسیار هیجان‌زده هستیم. آنها به شرکتی تبدیل خواهند شد که به جای تمرکز روی یک سری، به استودیوی جهانی با چند سری بازی بسیار بزرگ تبدیل خواهند شد.»

بدون شک این همکاری باعث شده تا سوالات زیادی به وجود آید. به عنوان مثال همکاری بانجی با Activisoin به چه صورتی دنبال خواهد شد یا همکاری آنها با NetEase در مورد چه پروژه‌ای است. متاسفانه به جز اعلام این همکاری تقریبا هیچ اطلاعاتی از ماهیت آن منتشر نشده است. باید منتظر اخبار جدید در این زمینه در آینده و شاید E3 باشیم.

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 9 =