اخبار بازی

شرکت Bandai Namco قصد معرفی بازی جدیدی را دارد ؟

شرکت Bandai Namco قصد معرفی بازی جدیدی را دارد ؟

امروز شرکت Bandai Namco وب‌سایتی مربوط به یک بازی جدید و البته معرفی نشده را راه‌اندازی کرد در حالی که تا به این لحظه تقریبا هیچ اطلاعاتی از این بازی منتشر نشده است.

در وب‌سایت مربوطه تصویر یک مایکروویو مشاهده می‌شود که با کلیک کردن روی در آن، شاهد بیرون آمدن یک تخم مرغ خواهید بود. بلافاصله بعد از آن متن ” فقط ده روز باقی مانده” به نمایش گذاشته می‌شود. هیچ اشاره به سبک، بازی خاص و یا پلتفرمی خاص نشده است و تنها چیزی که مشخص شده این است که این بازی و یا هر چیزی که خواهد بود در روز 4 دسامبر به صورت رسمی معرفی می‌شود.

هیچ اثری از اینکه نام این پروژه چه چیزی است در سورس کدها نیز پیدا نشده است و به نظر سازنده‌ها کم کم درک کردند که نباید اسم بازی معرفی نشده را درون کد‌های صفحه مخفی کنند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت چه پروژه‌ای معرفی خواهد شد. بسیاری از منابع حدس می‌زنند که این وب‌سایت مربوط به My Tamagotchi Forever باشد که سال پیش برای موبایل و چند کشور مخصوص منتشر شده بود. به نظر نباید منتظر معرفی یک بازی بسیار بزرگ باشیم، همانند حرکتی که هفته پیش سگا انجام داد و در نهایت سه بازی موبایل نه چندان مهم معرفی شدند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 6 =