اخبار بازی

شرکت Crytek همچنان غرق در مشکلات مالی

شرکت Crytek همچنان غرق در مشکلات مالی 1

به نظر می‌رسد که مشکلات Crytek همچنان به صورت سریالی ادامه دارد. این شرکت امروز اعلام کرد که مجبور است تا ارتباط کاری خود را با 15 نفر دیگر از تیم فرانکورت خود قطع کند.

این افراد روی بازی Free to Play این شرکت یعنی Warface مشغول به کار بودند. باید اشاره کرد که Warface چندان با استقبال عمومی مواجه نشده است. Crytek مدت‌هاست که با مشکلات مالی شدید روبرو است. ماه‌های قبل نیز شاهد اعتراض اعضای مختلف استودیوی زیر مجموعه این شرکت برای عدم پرداخت حقوق بوده‌ایم. البته هنوز مسئولان Crytek اعتقاد دارند که باید با تمام قوا به کار خود ادامه دهند.

Avni Yerli یکی از موسسان Crytek در این مورد گفت:« Crytek همیشه دوست داشته است تا مرز‌ها را بشکند. تصمیم ما در حال حاضر این است که از حجم کاری خود بکاهیم و تمرکز دوباره‌ای روی بازی و تکنولوژی‌های مربوط به آن داشته باشیم. متاسفانه یکی از عواقب اینکار جدا شدن برخی از اعضای استودیو‌های مختلف از جمع ما بود. ما نمی‌دانیم چگونه از زحمات این افراد تشکر کنیم. آنها به سختی در Crytek مشغول به کار بودند.»

در حال حاضر این شرکت سرمایه‌گذاری بسیار زیادی در بخش VR یا واقعیت مجازی انجام داده است. آنها بازی Climb را برای Oculus Rift منتشر کردند همچنین در کنار آن بازی Robinson: The Journey برای PS VR منتشر شد.

منبع

برچسب‌هاclimb crytek vr Warface
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − 3 =