اخبار بازی

شرکت EA برنامه‌ای برای تغییر الگوی عرضه بازی‌های خود ندارد

شرکت EA برنامه‌ای برای تغییر الگوی عرضه بازی‌های خود ندارد

امروز در طی کنفرانس مالی EA که مربوط به ابتدای سال کاری 2018 می‌شد، مدیر بخش مالی این شرکت یعنی آقای Blake Jorgensen در پاسخ به این سوال که این شرکت چه برنامه‌ای برای تعداد زیاد بازی‌های در دست توسعه خود دارد که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بازی غیر ورزشی خود را به جای هر 2 سال یک بار، در طی چرخه زمانی بزرگ تری عرضه کنند.

آقای Blake Jorgensen سریعاً گفت که آن ها هیچ‌وقت با مسئله تعداد زیاد بازی در حال توسعه رو به رو نیستند و سپس گفت که این شرکت با روند کنونی خود کاملاً راضی است و برای مثال از بازی هایی مثل Star Wars Battlefront یا Battlefield 1 نام برد.

این شرکت از سرعت کنونی خود کاملاً راضی است و باور دارد که این مسئله باعث می‌شود تا همیشه بازی‌های رده بالایی را در بازار داشته باشند.

منبع

امید بصیری

امید بصیری

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =

  • شرکتهای بازیساز دو سیاست کلی برای ارائه بازیهاشون دارن
    1- شرکتهایی که چند سال یکبار بازی ارائه میدن و تا ساخت بازی جدید از بازی ساخته شده حمایت میکنن مثل Rockstar, CD Project, Naug*hty Dog و … که معمولا بازی بد نمیسازن و محبوب گیمرها هم هستند.
    2- شرکتهایی که سالی چند تا بازی بزرگ میسازن و مجبور هستن برای تولید این همه بازی مجموعه رو بزرگ کنن و برای کسب درامد برای کل مجموعه از فرانچایزهای محبوبشون تا جایی که میتونن هزینه کنند. این میشه که یک شرکتی مثل EA بازی بسیار خوبی مثل Mass Effect رو بصورت ناقص با داستان خیلی ضعیف و کلیشه ای رو بیرون میده و گیمر رو بجایی میرسونه که بگه کاشکی دیگه قسمت بعدی این بازی تولید نشه. اما این روند برای کسب درآمد باید ادامه داشته باشه و این شرکتها برای کسب درامد مجبورن از ایده های جدید استفاده کنند. که کاشکی بجای اینکه این ایده های جدید رو در قالب یک بازی جدید مثل Anthem ارائه میکردند، تمام این ایده های نو رو در بازی Mass Effect یا بازی دیگه شرکت Bioware که اون هم در همین ژانر هست (Star wars) بکار میبردن. اینطوری بنظر من هم فروش بیشتری خواهند داشت هم گیمر راضی میمونه. کما اینکه میبینم شرکت Rockstar هنوز درامد خیلی خوبی از GTAV داره.