اخبار بازی

شرکت Valve باز هم به ساخت بازی مشغول خواهد شد

شرکت Valve باز هم به ساخت بازی مشغول خواهد شد

وی جی مگ: طی جلسه پرسش و پاسخی در ارتباط با بازی کارتی جدید شرکت Valve یعنی Artifact، رییس این شرکت آقای Gabe Newell اعلام کرد شرکت Valve باز هم با ساخت بازی مشغول خواهد شد و طی چند ماه آینده چند بازی دیگر توسط آن‌ها منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، Newell در مصاحبه با PCGamer چنین گفت که Artifact اولین بازی از چند عنوانی است که قرار است توسط این مجموعه عرضه شود. «Artifact اولین بازی از میان چند بازی دیگری است که طی ماه‌های آینده توسط ما انتشار خواهد یافت. این خبر خوشحال‌کننده‌ای است و همگی می‌توانید فریاد شادی بکشید. Valve باز هم مشغول به ساخت بازی شده است.»

Newell هم‌چنین علاقه خود را نسبت به رویکرد شرکت نینتندو مبنی بر ساخت بازی‌ها و سخت‌افزار در کنار یکدیگر و موفقیتی که Nintendo Switch به دست آورده است ابراز کرد. او اعتراف کرد Valve همیشه به رقبایی چون نینتندو اندکی حسادت کرده است. «وقتی Miyamoto به ایده نسخه‌های جدید Zelda و Mario فکر می‌کند، اون به چگونگی عملکرد کنترلر در بازی، سبک گرافیکی مناسب آن و سایر قابلیت‌های بازی فکر می‌کند. او می‌تواند قابلیت‌هایی چون کنترلر حرکتی معرفی کند زیرا اختیار هردو بخش سخت‌افزار و بازی شرکت در دستان اوست.

Miyamoto در عین حال می‌تواند سخت‌افزار کنسول را به بهترین شکل ممکن تولید کند زیرا همزمان با آن در حال ساخت و طراحی بازی برای آن است و بدین طریق می‌تواند از حداکثر قدرت و توانایی سخت‌افزار بهره ببرد. این مورد همیشه باعث ایجاد حس حسادت در ما شده است.»

مشخص نیست که منظور Newell از این صحبت‌ها باعث خواهد شد تا شرکت Valve سرانجام کنسول مخصوص را خود را بسازد اما این شرکت توانسته است موفقیت مشابه‌ای را با پلتفرم‌هایی چون Steam Machine، Steam Controller و HTC Vive به دست آورد. لازم به ذکر است بازگشت Valve به ساخت بازی خبر بسیار خوبی به شمار می‌رود و حال می‌توان انتظار معرفی و ساخت دنباله برای عناوینی چون Portal و Left 4 Dead را داشت. در عین حال معرفی IP جدید نیز دور از انتظار نخواهد بود. اما در هر صورت دیگر نباید منتظر معرفی و ساخت Half-Life 3 بود.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 2 =

  • بابا یکی ولو ساخت بازی رو رها نکرده است-یکی غلامپور میادین فوتبال را-کارت گیم هم آخه شد بازی-مشخصه الان داره از تیم فورترس هم کارت گیم میسازن اسمشو میزارن بازی-بابا ول کنید این مسخره بازی هارو-یکم به این بچه یتیم ها برسید که تا 2 شماره رسوندید بعد ولشون کردی به امان خدا-برید همون استیمو بچسبید-نمیخواد اصلا بازی بدید