اخبار بازی

شعبه مونترال Warner Bros روی بازی Batman کار می‌کند

شعبه مونترال Warner Bros روی بازی Batman کار می‌کند

وی جی مگ: شواهد حاکی از آن است شعبه مونترال Warner Bros روی بازی Batman کار می‌کند. استودیو WB Montreal که به واسطه ساخت بازی Batman: Arkham Origins شناخته می‌شود. اثری که اگرچه نتوانست به مانند ساخته‌های Rocksteady با استقبال فراوانی مواجه شود اما تجربه آن خالی از لطف نبود.

نمی‌توان با قاطعیت گفت که آن‌ها در حال کار روی عنوانی با نام Arkham Origins 2 هستند اما آگهی استخدام جدید منتشر شده نشان می‌دهد این تیم در حال کار روی پروژه‌ای است که به نوعی به شوالیه تاریکی مربوط می‌شود. به گزارش وی جی مگ، در ابتدا آگهی شغلی در وبسایت Time Warner ظاهر شد که بیان می‌داشت WB Montreal در حال کار روی یک بازی جدید سرویس محور است. اگرچه این پروژه چندان به آثار معمول AAA شباهت ندارد اما ممکن است یک عنوان آنلاین مربوط باشد.

پس از آن آگهی دیگری در این سایت منتشر شد که به دنبال استخدام یک برنامه‌نویس ارشد سیستم‌های گیم‌پلی بوده و قرار است این فرد روی پروژه Open World و AAA استودیو WB Montreal کار کند که براساس مشهورترین IP دنیای WB Montreal توسعه می‌یابد.

با توجه به این موضوع که در چند وقت اخیر شایعات و حرف و حدیث‌های بسیاری پیرامون اینکه استودیو Rocksteady مشغول کار روی یک بازی براساس Superman است شنیده شده می‌توان حدس زد شعبه مونترال Warner Bros روی بازی Batman جدید کار می‌کند. ساخته این استودیو یعنی Arkham Origins تنها بازی از این سری بوده که شامل بخش مالتی‌پلیر می‌شد بنابراین این مسئله شاید بتواند آگهی منتشر شده حول سرویس‌های آنلاین را به نوعی توجیح کند.

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × چهار =