اخبار بازی

شعبه ونکوور EA مشغول ساخت پروژه‌ای مخفی براساس Plants vs Zombie بود

شعبه ونکوور EA مشغول ساخت پروژه‌ای مخفی براساس Plants vs Zombie بود

همانطور که احتمالا می‌دانید EA چند هفته پیش استودیوی Visceral Games را که مشغول به ساخت بازی جدید Star Wars با نام رمز Ragtag بود را به صورت کلی بست و ادامه ساخت بازی را به استودیوی EA Vancouver واگذار کرد.

در حالی که روز گذشته گزارشی از سمت Kotaku منتشر شد که ابعاد جدیدی از این تصمیم EA را فاش می‌کرد، آیا می‌دانستید که EA Vancouver در حال ساخت یک بازی مخفی بر اساس Plants vs Zombie بوده است؟ به نظر می‌رسد که ساخت این بازی به خاطر تمام ماجرای پیش آمده برای Star Wars کنسل شده است تا استودیوی ونکوور بتواند روی ادامه ساخت پروژه Visceral Games تمرکز کند. البته بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این اتفاق کمی قبل‌تر از بسته شده استودیوی Visceral Games اتفاق افتاده بود تا استودیوی ونکوور بتواند به آنها کمک کند.

در حال حاضر هیچ خبر دقیقی در مورد اینکه بازی Plants vs Zombie چه نوع اثری بوده است منتشر نشده است. در حال حاضر بر اساس اخباری که از سمت EA منتشر شده است، استودیوی ونکوور به صورت کامل روی پروژه Ragtag یا همان Star Wars تمرکز دارد. احتمالا در روز‌های آتی اخبار بیشتری در مورد این پروژه کنسل شده از Plants vs Zombie نیز منتشر خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − 9 =