اخبار بازی

شهر Gotham در Arkham knight پنج برابر بزرگتر از شهر Arkham است

شهر Gotham در Arkham knight پنج برابر بزرگتر از شهر Arkham است 1

در بازی Batman Arkham Knight، بتمن باید در محیطی بسیار بزرگتر و خطرناک تر به مبارزه با دشمنان بپردازد. این سومین بازی از سری آرکام است که به دست Rocksteady ساخته می شود و این استودیو سعی دارد تا بهترین تجربه از یک بازی بتمن را در این نسخه ارائه دهد. کارگردان این بازی آقای Sefton Hill می گوید:

سری آرکام به خوبی آن قدرت و حس بتمن بودن را به بازیکنان ارائه داده است. حال ما می خواهیم این حس خوب را با Batmobile و شهری بزرگتر، دو چندان کنیم.

batmobile یکی از بهترین مثال ها برای بیان داستان های بتمن بوده است. Rocksteady معتقد است که با آوردن این ماشین به بازی، بازیکنان لذت بیشتری را از این بازی خواهند برد و این یکی از مهمترین دلایل در ساخت این سری است.

ما می دانیم که این چیزی است که بازیکنان می خواهند. شما وقتی به عنوان شخصیت بتمن بازی می کنید همیشه حس می کنید که Batmobile هم نیاز است و این یکی از مهمترین ابزارهایی بوده است که ما می خواهیم به این بازی بیاوریم. در همین حال حس تازگی برای شما ایجاد می شود. چیزی که ما در بازی های جدید خود می خواهیم این است که ویژگی ها و قابلیت هایی جدید به آن اضافه کنیم.
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × یک =

  • یجور نوشتین هر کی بخونه متوجه نمیشه از Arkham Origins پنج برابر بزرگتره یا Arkham City
    😕
    البته جای دیگه دیدم Arkham City هست ولی کسی ندونه ممکنه اشتباه متوجه بشه 😀