اخبار بازی

شوالیه آرکام بر می گردد | Batman: Arkham Knight معرفی شد

شوالیه آرکام بر می گردد | Batman: Arkham Knight معرفی شد 1

ساعاتی پیش در وبسایت GAME (خرده فروش معتبر گیم) عنوان Batman: Arkham Knight برای پیش فروش قرار گرفت ولی هم اکنون Game Informer از کاور بعدی مجله خود رونمایی کرد که همانگونه حدس می زنید، عنوان بعدی استودیو Rocksteady خواهد بود. همانطور که در این عکس می بینید، این بازی در وبسایت GAME به عنوان پیش فروش برای کنسول های PC, PlayStation 4 و Xbox One قرار گرفت و در قسمت توضیحات آمده شده بود:

“آخرین انفجار در سری بازی های Batman Arkham . جایی که بازیکن علاوه بر حضور در پشت بام ها، در جاده های Gotham با ماشین Batmobile به رانندگی می پردازد.”

Game Informer اعلام کرده است که بازی بعد از اتفاقات Arkham City و در محیط جدیدی از Gotham City جریان دارد. شهری که نقشه آن بسیار بزرگتر از Arkham City است.خیابان ها نیز برای Batmobile باز تر شده اند. چهره های آشنایی همچون Scarecrow, Penguin, Two-Face, Harley Quinn و بسیاری دیگر در این نسخه وجود دارند. Scarecrow به عنوان یکی از شرور ترین شخصیت های Gotham به این بازی برگشته است و همچنین با توجه به باکس آرتی که در GAME قرار گرفته شده است، این بازی دارای DLC خواهد بود که احتمال زیاد در آن Harley Quinn در یک مپ چلنجینگ قابل بازی خواهد بود. Batman: Arkham Knight در سال جاری برای PC, PlayStation 4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

gi-cover-batman-600x355 crouch604056845-600x355

برچسب‌هاBatman: Arkham Knight
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × پنج =

  • تمرکز راک استدی برای نسل بعده، برای همین فکر نمیکنم برای دو کنسول PS3 و 360 منتشر شه
    از جهاتی خیلی خوبه و به گرافیک بازی لطمه ای وارد نمیکنه