اخبار بازی

شواهدی جدید از ساخت Diablo 3 برای Nintendo Switch

وی جی مگ: داستان ساخت Diablo 3 برای Nintendo Switch هر روز نسبت به گذشته پیچیده‌تر می‌شود. چندی پیش بود که Blizzard با قرار دادن تصویری در حساب کاربری توئیتر خود عملا این مسئله را تایید کرده بود اما در ادامه باز هم در اظهار نظری رسمی تمامی شایعات پیرامون عرضه Diablo 3 برای Nintendo Switch را تکذیب کرد.

به گزارش وی جی مگ، حالا وبسایت معتبر یوروگیمر مدعی شده که با یکی از منابع خود صحبت کرده و او تایید کرده که Diablo 3 مطمئنا برای Nintendo Switch ساخته و عرضه می‌شود. این منبع غیررسمی اشاره‌ای به عرضه بازی به همراه بسته‌های اضافه‌شونده Reaper of Souls و Rise of the Necromancer نداشته و البته توضیحی هم درباره تاریخ عرضه بازی ارائه نکرده. در حال حاضر بسیاری از منابع انتظار دارند که Blizzard این بازی محبوب خود را در نمایشگاه E3 2018 برای Nintendo Switch معرفی کند.

در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که Blizzard در گذشته سابقه عرضه بازی روی پلتفرم‌های نینتندو را داشته. این شرکت استراتژی محبوب خود یعنی Starcraft را در سال 2000 و با فاصله دو ساله با نسخه اصلی روی PC برای Nintendo 64 روانه بازار کرده بود. جدای از این مسئله Diablo 3 برای پلتفرم‌های این نسل و نسل گذشته سونی و مایکروسافت نیز منتشر شده است.

منبع: Eurogamer

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 1 =