اخبار بازی

شوک: استدیو Irrational Games بسته می شود!

شوک: استدیو Irrational Games بسته می شود! 1

طی بیانیه ای که بر روی سایت رسمی استدیوی Irrational Games قرار گرفته است، این استدیو بسته خواهد شد، کارکنان اخراج و پروژه ها فعلا منتفی هستند.

همانطور که مطلع هستید من استدیو Irrational را تعطیل خواهم کرد. من فصل جدیدی را در شرکت Take-Two شروع خواهم کرد. راهی جز اخراج کارکنان نیست، هر چند این موضوع نارحت کننده است. 15 نفر از تیم اصلی باقی خواهند ماند و بقیه اخراج می شوند. در ابتدا هم باید از حمایت از همکاران اخراج شده خود اطمینان حاصل کنم.

او قبلا در ماه اکتبر گفته بود که احتمال ساخت نسخه ی بعدی بازی بایوشاک وجود دارد. اما حالا به نظر می رسد دیگر این موضوع منتفی است. او و همکارانش به دنبال بازی جدیدی هستند. بازی برای هسته اصلی بازیباز ها که دارای پتانسیل بالایی برای انجام مجدد است. تا حدود زیادی این بازی بر اساس نظر و صحبت های طرفداران و احتمالا دیجیتالی خواهد بود (آیا ما به سمت indie می رویم؟)

ریسکی که کن لواین می خواهد بپذیرد خیلی خطرناک است. با توجه به صحبت ها، او می خواهد یک startup جدید را شروع کند. شروع از صفر مرزی! اما وی با رایزنی هایی که در Take-Two داشته است به عملی کردن ایده خود مصمم شده است.
از این پس اگر قرار باشد شماره جدیدی از بایوشاک را ببینیم باید از 2K بخواهیم!

برچسب‌هاIrrational Games
نیما هاشمی

نیما هاشمی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × چهار =