اخبار بازی

شکایت مدیرعامل سابق Telltale از این کمپانی

شکایت مدیرعامل سابق Telltale از این کمپانی

وی جی مگ: اوضاع سازندگان بازی The Waking Dead خوب نیست و  کوین برنر مدیرعامل سابق Telltale از این کمپانی شکایت کرده. برنر در سال 2017 استودیو Telltale را ترک کرده اما همچنان به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره آنها شناخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، مدیرعامل سابق Telltale اعلام کرده او پیش‌تر قصد فروش سهامش را داشته اما دیگر اجزای کمپانی از دستیابی او به اطلاعات لازم برای انجام این کار جلوگیری کرده‌اند. او اعتقاد دارد که Telltale با دانش قبلی ارتباطش را با او قطع کرده و جلوی پرداخت حقوقش را نیز گرفته. به نظر می‌رسد که Telltale قصد داشته با قطع ارتباط از رسیدن اطلاعات مالی و مدیریتی مورد نیاز برنر جلوگیری کند.

در شرایطی که با این شرایط مدیرعامل سابق Telltale از این کمپانی شکایت کرده اما در مقابل مسئولین استودیو سازنده بازی‌هایی همچون Wolf Among Us تصمیم به مقابله با برنر گرفته و اعلام کرده که کوین برنر با شکایتش تنها قصد دارد که Telltale را در شرایط سخت مالی قرار دهد. کمپانی Telltale قصد داشته حتی از رفتن شکایت برنر به دادگاه جلوگیری کند اما قاضی انتخاب شده برای این پرونده جلوی انجام این مسئله را گرفته. سال گذشته استودیو Telltale چیزی حدود 90 کارمند خود را اخراج کرده بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 13 =