اخبار بازی

شکایت CD Projekt از سارقان اطلاعات Cyberpunk 2077

شکایت CD Projekt از سارقان اطلاعات Cyberpunk 2077

وی جی مگ: طی جلسه‌ای که شرکت CD Projekt با سهام‌داران خود در تاریخ 8 می برگزار کرد، از مدیر این شرکت آقای Adam Kiciński در رابطه با نقض امنیتی به‌وجود آمده سوال شد. این حادثه باعث شد تا تعداد نامشخصی از فایل‌ها و اطلاعات Cyberpunk 2077 مورد سرقت قرار بگیرد و پس از آن نیز افراد ناشناس پشت این سرقت درخواست دریافت باج کردند تا اطلاعاتی را فاش نکنند.

Kiciński اشاره کرد که آن‌ها اگرچه به صورت عمومی موردی را اعلام نکردند اما پس از وقوع این حوادث، از این سارقان شکایت کردند. آن‌ها اکنون با بهترین امکانات از دارایی خود محافظت کرده، به هر موقعیتی واکنش نشان داده و اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهند. Kiciński صبحت‌های خود را بدین گونه به نتیجه رساند که این کمپانی از این پس با تلاش بیشتر و به صورت سخت‌کوشانه از اطلاعات خود محافظت خواهد کرد.

در ماه ژوئن 2017 بود که این کمپانی به صورت عمومی اعلام کرد حاضر نیست تا تسلیم تقاضا سارقان اطلاعات Cyberpunk 2077 شود و تاکنون نیز هیچ‌گونه افشای اطلاعاتی توسط این سارقان انجام نشده است.

آقای Piotr Nielubowicz مدیر ارشد مالی CD Projekt اظهار کرد این شرکت در سال 2017 شدیدا مشغول پروسه تولید و توسعه بوده و 77 میلیون PLN (معادل بیش از 22 میلیون دلار) برای ساخت بازی‌ها و تکنولوژی خود پول خرج کرده است. این میزان افزایش 30 درصدی را به نسبت سال 2016 نشان می‌دهد و دلیل آن نیز توسعه پروژه Cyberpunk 2077 بوده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 5 =