اخبار بازی

شکست سازندگان Detroit Become Human در دادگاه از کارمند سابق خود

شکست سازندگان Detroit Become Human در دادگاه از کارمند سابق خود

وی جی مگ: استودیو Quantic Dream با جنجال‌های مختلف غریبه نبوده و این تیم از زمان پیدایش خود با انواع شکایت‌ها و پرونده‌های قانونی مواجه شده. البته آخرین شکایت انجام شده توسط کارمند سابق این استودیو، شکست سازندگان Detroit Become Human در دادگاه را به دنبال داشته است.

به گزارش وی جی مگ، براساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت یوروگیمر، استودیو Quantic Dream در جلسه دادگاه خود پس از کشف یک تصویر فتوشاپ شده که کارکنان را در محیط استودیو به نمایش می‌کشید تسلیم شده و نتیجه را به شکایت کارمند سابق خود واگذار کرد. ماهیت این عکس بسیار توهین‌آمیز بوده و کارکنان و کارمندان شرکت را در کنار پ.و.ر.ن‌استار‌ها و سربازان نازی به نمایش می‌گذارد. این موضوع به خودی خود باعث باز شدن پرونده‌ای جدید شده و مسموم بودن فضای کاری که استودیو Quantic Dream در اختیار اعضای تیمش قرار می‌دهد را در معرض عموم قرار می‌دهد.

این مواردی جنجالی هنگامی آغاز شد که تعدادی از رسانه‌های اجتماعی طی گزارشی مدعی شدند مسئولان استودیو Quantic Dream یعنی شخص دیوید کیج و Guillaume de Fondaumiere محیط کاری نامناسب، رفتار ناپسند و شرایط کاری سختی را برای کارمندان خود فراهم می‌کنند. از آن پس تاکنون اتهامات آزارجنسی و تبعیض نژادی فراوانی علیه سازندگان Heavy Rain نشانه رفته و محیط کاری این تیم را بسیار آلوده مجسم کرده است.

شخص دیوید کیج تمامی این ادعاهای صورت گرفته را تکذیب کرده و آن‌ها را مضحک و بی‌اساس خوانده و ادامه داده که شخصا از شنیدن چنین دروغ‌هایی تعجب کرده است. سپس آن‌ها تصمیم گرفتند از رسانه‌های مربوط به دلیل آغاز این داستان‌ها شکایت کنند که البته این ماجرا نیز خود وارد مرحله جدیدی شده است.

طیق موارد ارائه شده توسط یوروگیمر، یک خبرنگار فرانسوی که با چگونگی فرآیند این مسائل آشنا بوده به یورو گیمر توضیح داده که اقدام صورت گرفته توسط کارمند مذکور که خود قربانی شناخته می‌شود این دادگاه را خاتمه داده است. ظاهرا با رسیدن به چنین مرحله‌ای،این کارمند سابق با محروم شدن از حقوق و دستمزد کارمندی از کار اخراج شده اما این حق را خواهد داشت تا به دلیل اخراج غیرمنصفانه از کار خود تقاضای بررسی کند. در نهایت دادگاه رای پیروزی را به نفع کارمند سابق استودیو فرست پارتی سونی صادر کرد که شکست سازندگان Detroit Become Human در دادگاه به دنبال داشت. البته ‌آن‌ها می‌توانند برای رای صادر شده درخواست تجدیدنظر کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + چهارده =