اخبار بازی

شگفتی تهیه‌کننده بازی Assassin’s Creed از موفقیت این مجموعه

شگفتی تهیه‌کننده بازی Assassin's Creed

وی جی مگ: نوامبر امسال مصادف با سالگرد 11 ساله شدن بازی Assassin’s Creed روی پلتفرم‌های PS3 و Xbox 360 است که در سال 2007 منتشر شد. علی‌رغم شکایت‌هایی که در مورد روایت داستان و تکراری شدن روند بازی شد، نسخه بعدی این بازی در سال 2009 منتشر شد. نسخه دوم بازی به موفقیت خوبی دست یافت که فرانچایزهای کمی توانستند به این موفقیت دست یابند. بعد از این موفقیت شرکت Ubisoft تصمیم گرفت تا هر سال یک نسخه جدید از این بازی بسازد.

به گزارش وی جی مگ، توسعه دهنده اولین نسخه بازی، Jade Raymond گفت که انتظار این را نداشته که این سری بتواند به موفقیت خود ادامه دهد. وقتی که Jordan Erica  از او پرسید که آیا دستورالعملی برای موفقیت در بازی‌های دنباله‌دار وجود دارد، او به تیم خود در اولین بازی Assassin’s Creed اشاره کرد.

«من باید صادق باشم، من هنوز در مورد موفقیت سری Assassin’s Creed شگفت‌زده هستم. وقتی که ما ساخت این بازی را شروع کردیم، تصمیم گرفتیم تا سه نسخه از آن را بسازیم. ما می‌خواستیم این کار را انجام بدهیم و بسیار هیجان زده بودیم. ما احساس می‌کردیم که این فرصت خیلی خوبی است تا بتوانیم یک فرانچایز را بسازیم که دنباله داستانی داشته باشد تا پلیر را درگیر داستان بازی کند».

آن‌ها برای ساخت بازی‌های بیشتر از این سری نا امید نشدند و از تاریخ، برای ادامه ساخت این سری استفاده کردند و همان‌طور که می‌دانید این بازی را در دوره‌های مختلفی ساخته‌اند. Raymond در ادامه گفت: «ما این بازی را در محیط Sandbox ساختیم، و من امیدوار بودم تا ادامه این سری به دست متخصصان دیگری برسد تا بتوانند بازی دیگری بسازند. تا زمانی که یک بازی تاریخی را انتخاب می‌کنند و سعی می‌کنند تا توضیح دهند در یک بازی زمانی از نظر تاریخی چه اتفاقاتی افتاده است، این بازی را می‌توان Assassin’s Creed نامید. مردم نیز این بازی را انجام خواهند داد تا ببینید پشت همه این اتفاقات Assassinها چه نقشی داشته‌اند.»

یکی از موفق‌ترین بازی‌های کمپانی Ubisoft، سری Assassin’s Creed است. البته فیلمی که در سال 2016 اکران شد، دچار همان سرنوشت قدیمی شد. فیلم‌هایی که از روی بازی‌ها ساخته می‌شوند معمولا موفق نمی‌شوند. این فیلم نیز نتوانست موفق شود. نسخه بعدی Assassin’s Creed در 5 اکتبر سال 2018 منتشر می‌شود که Assassin’s Creed Odyssey نام دارد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + 9 =