E3 2017 اخبار بازی

صحبت‌های اسپنسر در مورد دلایل کنسل شدن Scalebound

سپتامبر سال گذشته میلادی بود که به صورت ناگهانی و بدون پیش‌زمینه، مایکروسافت اعلام کرد که بازی انحصاری Scalebound که توسط استودیوی Platinum Games زیر پوشش Microsoft Games Studios ساخته می‌شد، کنسل شده است!

اگر به یاد داشته باشید مایکروسافت دلیل خاصی برای کنسل کردن این پروژه ارائه نکرد و در آن زمان استودیوی Platinum Games تاسف خود را اعلام و فیل اسپنسر هم از هواداران عذرخواهی کرد. امروز بعد از گذر چند ماه اسپنسر دوباره در مورد این مساله صحبت کرد و توضیحاتی جدید را ارائه کرد.

اسپنسر گفت که از کنسل شدن این بازی بسیار ناراحت شده است و همچنین احترام زیادی برای اعضای استودیوی Platinum Games به خصوص Hedeki Kamiya قائل هست. اسپنسر معتقد است که استودیوی Platinum Games یک استودیوی منحصر به فرد است و دوست دارد که در آینده باز هم با آنها همکاری کند.

از نظر اسپنسر این بازی بسیار زودتر از آنچه که نیاز بود معرفی شد و این باعث شد که فشار زیادی روی استودیوی سازنده وارد شود. معرفی زودهنگام باعث ایجاد فشار و محقق نشدن اهداف شد. در نتیجه کار به جایی رسید که هر دو شرکت‌ها به موفقیت این بازی اطمینان نداشتند به همین علت هم تصمیم به کنسل شدن پروژه گرفته شد.

همچنین اسپنسر در صحبت‌های خود اعلام کرد که سازندگان ژاپنی باید بیشتر به سمت بازار جهانی روی آورند و مثال بارز آن را Hajime Tabata کارگردان Final Fantasy  اعلام کرد. اسپنسر در انتها خطاب به کسانی که بازی ساخت برای کنسول‌ها را رها کرده و به سمت بازار موبایل رفتند گفت:« به خانه بازگردید.» و به نظر او تعداد کسانی که در حال بازگشت هستند رو به افزایش است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 1 =