اخبار بازی

صحبت‌های اسپنسر در مورد E3 2018

صحبت‌های اسپنسر در مورد E3 2018

وی جی مگ: یکی از بزرگترین مشکلات برند Xbox عدم پشتیبانی خوب توسط بازیسازان ژاپنی بود که در نهایت باعث شده کنسول‌های Xbox One اصلا در ژاپن مطرح نباشند. حالا فیل اسپنسر از تیم Xbox صحبت های جدیدی در مورد E3 2018 و حضور برخی از شرکت های ژاپنی انجام داده است.

به گزارش وی جی مگ، مایکروسافت در نسل جاری سعی در بهبود این روابط داشت اما کنسل شدن Scalebound تقریبا تمام نقشه‌های آنها را به هم ریخت. مایکروسافت در E3 گذشته بازی Dragon Ball FighterZ را به نمایش گذاشت که توسط سازندگان ژاپنی یعنی Bandai Namco به تازگی منتشر شده است. به نظر می‌رسد که در E3 2018 نیز شاهد حضور برخی از سازندگان ژاپنی خواهیم بود. فیل اسپنسر از طریق توئیتر اشاره کرد که این نمایش‌ها (اشاره به Dragon Ball FighterZ) می‌تواند نظر دیگر سازندگان را جلب کند.

همچنین از اسپنسر سوال شد که برنامه‌های مایکروسافت برای E3 2018 چه چیزی خواهد بود. او اشاره کرد که مایکروسافت برنامه‌های متفاوتی برای E3 2018 دارد و آنها نیاز به رشد در این زمینه دارند. او همچنین تایید کرد که برنامه‌های برای بعد از E3 2018 نیز بسیار برای آنها مهم است. او همچنین در مورد پشتیبانی از موس و کیبرد اعلام کرد که آنها فعلا برنامه‌ای مشخص و دقیق برای انجام اینکار ندارند و به صورت پیش فرض هیچکدام از بازی‌های Xbox One از موس و کیبرد پشتیبانی نمی‌کنند.

منبع: توئیتر فیل اسپنسر

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − 2 =