اخبار بازی

صحبت‌های اکتیویژن در مورد سری Call of Duty

صحبت‌های اکتیویژن در مورد سری Call of Duty

گیمر‌ها هنوز هم به نسخه‌های قدیمی سری Call of Duty وفادار هستند و ساعات زیادی در هفته هر کدام از این بازی‌های توسط میلیون‌ها گیمر تجربه می‌شود گیمر‌ها زیاد برای تجربه آثار جدید عجله‌ای ندارند. به نظر می‌رسد که اکتیویژن، ناشر این بازی زیاد به این مسئله اهمیتی نمی‌دهد.

در حالی که Call of Duty Infinite Warfare به فروش بدی دست پیدا نکرد اما می‌توان مشاهده کرد که این اثر نسبت به نسخه‌های قبلی از اقبال کمتری برخوردار بود. این بازی حتی در برخی مواقع توسط Call of Duty Black Ops 2 که در سال 2012 منتشر شده است، از لحاظ فروش شکست خورد.

در صحبت با GameIndustry مدیرعامل اکتیویژن Eric Hirshberg گفت که تقابل این بازی با همنوع قدیمی خودش در نوع خود یک مبارزه منحصر به فرد است. این بازی نه تنها منحصر به فرد است بلکه به بخشی از فرهنگ بازی تبدیل شده است، این بازی به صورت سالیانه عرضه شده و هر سال نیز توانست به فروش فوق‌العاده دست پیدا کرده و در صدر جدول فروش قرار بگیرد. سیاست ما این است که تا وقتی گیمر‌ها هر نسخه از سری Call of Duty را بازی می‌کنند، ما خوشحال هستیم.

به تازگی اکتیویژن بعد از 18 ماه محتوای جدیدی برای Call of Duty Black Ops 3 عرضه کرده است. مدیرعامل اکتیویژن از موفقیت این محتوای قابل دانلود نیز خبر داد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − هشت =