اخبار بازی

صحبت‌های تهیه کننده سری Zelda در مورد نسخه بعدی این بازی

صحبت‌های تهیه کننده سری Zelda در مورد نسخه بعدی این بازی

وی جی مگ: The Legend of Zelda: Breath of the Wild یک بازی open world فوق‌العاده بود و برای سایر سازندگان صنعت گیم یک الگو کامل به شمار می‌آید. این بازی یکی بالاترین نمرات تاریخ دنیای گیم را به خود اختصاص داد و تاکنون نیز جوایز بی‌شماری را به عنوان بهترین بازی سال کسب کرده است و فرصت این را دارد تا پرفروش ترین بازی سری Zelda لقب بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، طبق گفته تهیه‌کننده سری Zelda آقای Eiji Aonuma در مصاحبه با IGN، عناوین بعدی این سری نیز بسیار به Breath of the Wild شبیه بوده و از آن الهام خواهند گرفت. او چنین اظهار می‌کند « من نمی‌توانم در مورد سایر کمپانی‌ها و افراد نظر بدهم که در بازی‌های خود چه مواردی قرار می‌دهند. اما درباره خودم به خصوص در ارتباط با سری Zelda، این بازی آزادی باورنکردنی به شما ارائه می‌کند و این مسئله نیز با بازخوردهای بسیار مثبتی همراه شد. منظور از این آزادی, آزادی در مراحل بازی است که باید در سری Zelda حفظ شود. به نظر من این مسئله مهمی برای سری محسوب می‌شود.

بنابراین یکی از مواردی که ما آن را کاملا در نظر می‌گیریم این است که می‌خواهیم از این مسئله اطمینان حاصل کنیم که پلیر بداند چالش‌ها و موانع پیش رو در بازی چیست. ما می‌خواهیم چالش‌هایمان در بازی واقعا دردسرساز و چالش‌برانگیز باشند و در عین حال پلیر راهی خطی برای رد کردن این موانع پیدا کند. این‌ها مواردی است که ما در عناوین بعدی این سری در آینده نیز درنظر خواهیم گرفت.»

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 2 =