اخبار بازی

صحبت‌های جالب عضو سابق Lionhead درباره Fable 4

وی جی مگ: مطمئنا یکی از بازی‌هایی که طرفداران Xbox هر روز درخواست ساخت آن را به فیل اسپنسر و دیگر مدیران مایکروسافت می‌دهند، Fable 4 است. مجموعه نقش آفرینی که توسط Peter Molyneux برای اولین بار در استودیو Lionhead ساخته شد و آخرین نسخه اصلی از آن در سال 2010 با عنوان Fable 3 برای Xbox 360 منتشر شد. در شرایطی که Fable Legend مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذاشت، مایکروسافت تولید آن را متوقف کرده و در ادامه استودیو Lionhead را نیز تعطیل کرد.

به گزارش وی جی مگ، فیل اسپنسر در E3 سال 2016 توضیح داد که مایکروسافت همچنان برای این مجموعه محبوب برنامه داشته و در آینده بار دیگر به سراغ آن می‌رود. در همین راستا چند روز پیش اطلاعاتی در اینترنت فاش شد که نشان می‌دهد قسمت جدیدی از Fable با نام رمز Wisdom توسط استودیویی بریتانیایی در حال ساخت است.

امروز اما دان ویلیامسون عضو سابق Lionhead توضیح داده که می‌داند چه استودیویی مشغول ساخت Fable 4 بوده و از دید او این انتخاب مایکروسافت، انتخابی جالب توجه است. در حال حاضر می‌دانیم استودیو Electric Square در بریتانیا برای مایکروسافت بازی را در حال توسعه دارد اما احتمالا ساخته آنها ارتباطی به Fable ندارد. گزینه دیگری که می‌تواند تولید چنین بازی را دنبال کرده و در بریتانیا واقع شده، استودیو Playground Games است که سابقه تولید مجموعه Forza Horizon را در کارنامه دارد.

سازندگان Forza Horizon مدتی است که مشغول استخدام نیرو برای ساخت بازی Open World هستند اما در بخشی از توضیحات خود به نوعی تمرکز را روی یک عنوان کاملا جدید گذاشته‌اند. در ادامه اما آنها توضیحات خود را اصلاح کرده و به جای یک بازی کاملا جدید از عنوانی بزرگ یاد کرده‌اند. هرچند Fable 4 می‌تواند اولین نقش آفرینی Playground Games باشد اما نباید از یاد ببریم که این استودیو تاکنون افرادی را جذب کرده که پیشتر روی بازی‌هایی همچون MGS 5، GTA 5 و Hellblade کار کرده‌اند.

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 4 =