اخبار بازی

صحبت‌های جدید سونی در مورد Nintendo Switch

صحبت‌های جدید سونی در مورد Nintendo Switch

در آخرین شماره مجله هفتگی فامیتسو که در ژاپن منتشر میشود، با مدیریت Sony Interactive Entertainment Worldwide یعنی Shuhei Yoshida مصاحبه‌ای صورت گرفته است. او در این مصاحبه در مورد استودیو‌های ژاپنی زیر مجموعه این شرکت و همچنین Nintendo Switch صحبت کرده است.

در پاسخ به سوال اینکه نظرش در مورد نمایش سونی در TGS 2017 چیست، یوشیدا پاسخ داد که با توجه به محبوبیت خوب PS4 در ژاپن، بازی‌های زیادی به نمایش درآمدند که صرفا تمامی آنها یک ادامه برای بازی‌های موفق قبلی نبودند و بسیاری از آنها IP‌های کاملا جدید بودند. او همچنین در مورد SCE Japan صحبت کرد که در چند مدت گذشته بازی‌هایی مثل The Last Guardian، Gravity Rush 2، Everybody’s Gold و Knack 2 را عرضه کردند.

این استودیو باید به زودی GT Sport را نیز منتشر کند. از نظر یوشیدا امسال، سال بسیار خوب و پر بازده‌ای برای این استودیوی ژاپنی بود. او همچنین در ادامه صحبت‌های خود اشاراتی به Nintendo Switch داشت. او گفت که بسیار خوب است که شرکت‌های مختلف بازی‌های مختلف و سرگرم کننده را با دیدگاه‌های کاملا متفاوت عرضه می‌کنند و اینکار باعث می‌شود که صنعت بازی‌سازی رو به جلو پیشرفت کند. او همچنین به فروش خوب Switch اشاره کرد و گفت که این مورد باعث آمار افزایش فروش کنسول‌های خانگی خواهد شد و ناشر‌ها انتخاب بیشتری برای ساخت و عرضه بازی‌ها دارند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 5 =