اخبار بازی

صحبت‌های جدید کارگردان فیلم Metal Gear Solid

صحبت‌های جدید کارگردان فیلم Metal Gear Solid 1

کارگردان فیلم Kong: Skull Island آقای Jordan Vogt-Roberts صحبت‌های جدیدی در مورد فیلم Metal Gear Solid انجام داده است.

به نظر Jordan Vogt-Roberts فیلم Metal Gear Solid می‌تواند به بهترین اقتباس هالیوود از دنیای بازی تبدیل شود. او دلیل محکمی برای ادعای خود دارد. Jordan Vogt-Roberts می‌گوید:« من زبان این بازی را درک می‌کنم.» در جلسه AMA که توسط Reddit برای فیلم Kong: Skull Island برگزار شده بود این کارگردان با سوالاتی در مورد فیلم Metal Gear Solid نیز روبرو شد.

یکی از هواداران در مورد این فیلم که اولین بار در سال 2014 معرفی شد، سوال جالبی از Jordan Vogt-Roberts پرسید. او قصد دارد این فیلم را چگونه بسازد؟ همانطور که با پروژه‌هایی مثل Warcraft، Need For Speed و … مشاهده کردیم، ترجمه زبان بازی برای فیلم‌ها کمی سخت به نظر می‌رسد. از نظر Vogt-Roberts کارگردان‌ها زبان این بازی‌ها را درک نمی‌کنند و به خاطر همین نمی‌توانند تجربه جذابی را ارائه کنند.

از نظر Vogt-Roberts بازی Metal Gear Solid به گونه‌ای ساخته شده که بسیاری از طرفداران از آن به عنوان فیلم تعاملی یاد می‌کنند. از نظر او بسیاری بر این باور هستند که به خاطر وجود کات سین‌های فراوان در این بازی می‌توانند به راحتی این بازی را تبدیل به یک فیلم کرد اما در واقع روند واقعی برای فیلم سازی اینگونه نیست.

در حال حاضر تاریخ عرضه خاصی برای فیلم سینمایی Metal Gear Solid در نظر گرفته نشده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 3 =