اخبار بازی

صحبت‌های جدید کارگردان فیلم Uncharted

شواهد نشان از این دارد که بالاخره باید منتظر ساخت فیلم سینمایی Uncharted باشیم. فیلمنامه این اثر در حال حاضر آماده است و شان لوی که سابقه کارگردانی Night at the Museum، Real Steel و چند قسمت از سریال تلویزیون Stranger Things را دارد به عنوان کارگردان فیلم انتخاب شده.

شان لوی در مصاحبه جدید خود با وبسایت کولیدر توضیح داده که برای سال‌ها به ساخت فیلم Uncharted علاقه داشته. از دید لوی ساخته سونی از جذابیت‌های سینمایی بسیاری برخوردار است که تنها به تصویر خلاصه نشده و در تمامی بخش‌های بازی از جمله داستان آن دیده می‌شود. کارگردان فیلم Uncharted در ادامه توضیح داده که «آخرین باری که فیلمی خوب و با کیفیت در ژانر جویندگان گنج دیده‌اید کی بوده ؟ آنچارتد تمام المان‌های مورد نیاز برای تبدیل شدن به اثری قابل توجه در این ژانر را دارد.»

در شرایطی که فرایند ساخت فیلم Uncharted سال‌هاست دنبال می‌شود، لوی توضیح داده که «در تمام این سال‌ها افراد دیگری برای ساخت پروژه حضور داشتند یا من مشغول به کار دیگری بودم تا اینکه فرصت مناسب به دست آمد. سونی به دنبال فرد مناسبی بود و من از علاقه خود به آنچارتد برای آنها صحبت کردم. در نهایت هر دو طرف دیدیم که شرایط برای ساخت فیلم مناسب است.»

پیش از شان لوی چهره‌های دیگری همچون دیوید اُراسل (کارگردان Fighter)، ست گوردن (کاگردان Horrible Bosses) و نیل برگر (کارگردان Limitless) به عنوان کارگردان فیلم Uncharted انتخاب شده بودند اما هیچکدام نتوانستند فرایند ساخت این اثر را شروع کنند.

در شرایطی که سونی اعلام کرده به سرعت قصد ساخت فیلم سینمایی Uncharted را دارد اما به جز کارگردان، دیگر عوامل ساخت آن و البته تاریخ اکران نیز مشخص نشده.

 

منبع

برچسب‌هاsony Uncharted Uncharted Movie
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 16 =