اخبار بازی

صحبت‌های رئیس استودیوی Sold Out در مورد Nintendo Switch

صحبت‌های رئیس استودیوی Sold Out در مورد Nintendo Switch

بعد از شک و شبهه زیاد در مورد موفقیت Nintendo Switch و عدم عرضه بازی‌های Third Party برای این کنسول به نظر می‌رسد که استودیو‌های زیادی نظر خود را تغییر داده و می‌خواهند که بازی‌های خود را برای کنسول جدید نینتندو عرضه کنند. حتی شاهد این بودیم که شرکت‌های غربی مثل یوبی‌سافت و بتسدا نیز بازی‌های خود را برای این کنسول عرضه کردند.

استودیوی Sold Out به تازگی اعلام کرده که بازی Overcooked را برای Switch عرضه خواهد کرد. مدیرعامل این استودیو در صحبت با GameIndustry.biz آقای Garry Williams گفت:« شرکت‌های زیادی هستند که موفق شدند با Nintendo Switch به سود‌های بسیار خوبی دست پیدا کنند. وقتی من در ژاپن در Imaginner مشغول کار بودم با ارائه Sim City روی SNES به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کردیم. این اتفاق حتی برای DS، GameCube و Wii نیز رخ داد. همیشه امکان همکاری با نینتندو وجود دارد و آنها هیچوقت شما را از همکاری محروم نخواهند کرد اما همیشه انتظار کیفیت بسیار خوبی را دارند.»

به نظر Williams هنوز بسیاری از شرکت‌های Third Party علاقه‌ای برای عرضه آثارشان روی کنسول جدید نینتندو ندارند چون شکست Wii U چیزی نیست که به این راحتی فراموش شود. البته از نظر او اگر Switch همین‌گونه خوب عمل کند در آینده نزدیک نظر بسیاری از همین شرکت‌ها و استودیو‌های سازنده بازی تغییر خواهد کرد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + پانزده =