اخبار بازی

صحبت‌های سازنده The Witcher در مورد آینده این سری

صحبت‌های سازنده The Witcher در مورد آینده این سری

وی جی مگ: شرکت CD Projekt Red سازنده The Witcher در مورد آینده این سری صبحت‌هایی ارائه کرده است. این شرکت با ساخت سری The Witcher و به‌خصوص The Witcher 3 که بازی بسیار بزرگی بود و به واسطه داستان‌سرایی و محیط غنی خود توجهات زیادی را جلب کرد توانست موفقیت و محبوبیت جهانی فراوانی را به دست آورد.

به گزارش وی جی مگ، به نظر می‌رسد فعلا کار بر روی این سری تمام شده است و این شرکت تمام تمرکز و منابع خود را به توسعه عنوان در دست ساخت خود یعنی CyberPunk 2077 اختصاص داده است که چند سال قبل معرفی شد و عنوانی اکشن و نقش‌آفرینی با تم و زمینه سایبرپانک خواهد بود.

آقای Marcin Iwiński یکی از موسسین شرکت CD Projekt در مصاحبه با PC Gamer در این رابطه بیان کرد «ما بخش بزرگی از زندگی خود را برای کار روی سری The Witcher اختصاص دادیم و این سری معنا و ارزش بسیار زیادی برای ما دارد. مسلما ما دنیای این بازی را به حال خود رها نخواهیم کرد و در آینده سراغ آن خواهیم رفت. اما اکنون تنها نوبت CyberPunk 2077 و کار بر روی آن است.»

البته با توجه به تفاوت‌ دنیای دو بازی CyberPunk 2077 و سری The Witcher، این امر کاملا منطقی است که شرکت سازنده در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی بازی در دست ساخت خود بگذارد. امیدواریم هرچه از زودتر از بازی مورد انتظار این شرکت، اطلاعات و نمایش جدیدی در معرض نمایش عموم قرار بگیرد.

صحبت‌های سازنده The Witcher در مورد آینده این سری

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =