اخبار بازی

صحبت‌های سازندگان بازی PUBG در مورد عرضه نهایی نسخه PC

یکی از بازی‌های محبوب امسال PlayerUnknown’s Battlegrounds است که توانسته رکورد‌های زیادی را جا به جا کند و در انتها به فروشی خارق العاده دست پیدا کند. تمام این موفقیت‌ها در حالی به دست آمده که این بازی هنوز در حالت دسترسی زودتر از موعد است و هنوز به صورت رسمی عرضه نشده.

عرضه رسمی این بازی برای PC و Xbox One یکی از اتفاقات بزرگ امسال خواهد بود و این اثر می‌تواند برگ برنده بزرگی برای کنسول جدید مایکروسافت یعنی Xbox One X باشد. در پستی که به تازگی در صفحه رسمی این بازی در Steam منتشر شده است سازندگان این بازی Bluehole اعلام کرده که تمرکز اصلی آنها فعلا عرضه نسخه رسمی بازی برای PC است.

همچنین تیم سازنده در حال تلاش برای آماده سازی نسخه Xbox One این بازی هستند که به زودی از طریق دسترسی زودتر از موعد قابل بازی خواهد شد. آنها تمام تلاش خود را خواهند کرد که نسخه اصلی بازی برای PC از بهترین کیفیت برخوردار باشد. همچنین آنها سعی می‌کنند تا ویژگی‌های جدیدی را تا زمان عرضه مثل پرش از روی موانع را به بازی اضافه کنند. Bluehole اعلام کرد که سرور‌های تست بازی در حال انجام کاری سه برابر از حالت معمولی هستند تا انتشار بازی با مشکل خاصی مواجه نشود. در حال حاضر تاریخ عرضه خاصی برای عرضه نسخه اصلی در نظر گرفته نشده است. آنها قبلا اشاره کرده بودند که هر دو نسخه بازی تا قبل از انتهای سال جاری میلادی عرضه خواهند شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + چهارده =