اخبار بازی

صحبت‌های سازندگان Assassin’s Creed Origins در مورد انتخاب مصر

صحبت‌های سازندگان Assassin’s Creed Origins در مورد انتخاب مصر

بازی Assassin’s Creed Origins به نظر تمام فرمول‌های موفق این سری را در هر راه ممکن بهتر خواهد کرد که این امر به کمک لوکیشن بازی که مصر باستان است محقق خواهد شد. وب سایت Gamingbolt اخیراً مصاحبه‌ای با کارگردان بازی یعنی آقای اشرف اسمائیل داشته است و وقتی از او درباره لزوم تغییرات گسترده در بازی سوال شد جواب‌های جالبی داد. او گفت که این تیم قصد داشتند داستان شروع فرقه اساسین‌ها را روایت کنند و به همین دلیل مصر باستان محل بسیار خوبی به نظر می‌رسید.

او گفته که آن‌ها پروژه Assasins جدید را حدود 3.5 سال پیش یعنی درست پس از پایان‌یافتن بازی Assassin’s Creed Black Flag آغاز کرده‌اند. ما می‌خواستیم که با حفظ‌کردن فرمول Assassin’s Creed  های قبلی تجربه جدیدی را به ارمغان بیاوریم.

او گفته که گروه اساسین‌هایی که ما در بازی Assassin’s Creed  1 می‌شناسیم حدود 2000 سال است که در این محفل حضور دارند اما چه چیزی چنان قدرتی به این گروه داده است؟ ریشه این گروه کجاست؟ وقتی که ما به مصر باستان نگاه می‌کنیم با یک تاریخ غنی 3000 ساله مواجه می‌شویم. مسئله این بود که هرچه به عقب‌تر برویم به زمان ساخت اهرام نزدیک‌تر می‌شویم و در نهایت تصمیم گرفتیم تا به سال 49 قبل از میلاد مسیح برویم.

منبع

امید بصیری

امید بصیری

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 7 =