اخبار بازی

صحبت‌های سازندگان Overwatch در مورد پیاده سازی ساختار Loot Box به بهترین شکل

صحبت‌های سازندگان Overwatch در مورد پیاده سازی ساختار Loot Box به بهترین شکل

بعد از تمامی جنجال‌هایی که لوت‌باکس‌ها و سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای در بازی‌های مختلف به‌خصوص بعد از عرضه Star Wars Battlefront II ایجاد کردند، ساخته شرکت بلیزارد یعنی Overwatch تنها عنوانی بود که از این حواشی به‌دور بود.

عنوان شوتر آنلاین بزرگ شرکت Blizzard، با احترام کامل نسبت به پلیرهای خود رفتار کرده است. حال کارگردان بازی آقای Jeff Kaplan در مصاحبه با PCGamesN، صحبت‌هایی را درباره نحوه پیاده‌سازی مناسب لوت‌باکس‌ها و اینکه چطور می‌توان با اینکار، طرفداران خود را از این ساختار خشمگین نکنند، ارائه کرده است.

« چندین فلسفه اصلی و بسیار مهم وجود داشت که تیم ما هنگامی لوت‌باکس‌های بازی را طراحی می‌کرد باید آن را درنظر می‌گرفت. یکی از آن‌ها این بود که لوت‌باکس‌ها باید بسیار پلیر محور باشند. خود ما به عنوان گیمر، دوست نداریم تا در بازی‌مان سیستمی وجود داشته باشد که قدرتی را به هر نحوی افزایش دهد. ما سیستمی را می‌خواستیم که کاملا ظاهری باشد. و این یکی از دلایل ما بود. دومین دلیل نیز این بود که ما می‌خواستیم هر آیتمی که در لوت‌باکس‌ها قرار دارد، به دست آوردن آن هیچ گونه ارتباطی با شانس نداشته باشد. بنابراین سیستم اعتبار و باز کردن محتویات قفل شده را در بازی قرار دادیم. با این کار، اگر شما به عنوان مثال احساس کردید که به دنبال یک اسکین خاص هستید اما هیچ موقع نمی‌توانستید آن را در لوت‌باکس پیدا کنید، شما در واقع راهی غیر از استفاده از لوت‌باکس برای به دست آوردن آن پیدا کرده‌اید.»

 آقای Kaplan هم‌چنین به نکته اشاره می‌کند که « گوش سپردن به نظرات هواداران امری بسیار مهم است. با نظرات آن‌ها، ما بسیاری از جوانب بازی را تغییر دادیم. به مانند اولین رویداد تابستانه بازی که بسیاری از موارد تکراری شونده را در بازی کم کردیم. نظرات هوادارن برای بازی‌های AAA از مهم‌ترین نکات است که باید به آن توجه کنید.» Kaplan عقیده دارد تا زمانی که شما ساختار کلی گیم‌پلی بازی را برهم نزنید و به پلیر اجازه بدهید از راهی که می‌خواهد بازی کند و پول و زمان خود را هدر ندهد، استفاده از لوت‌باکس‌ها نیز مصداق قمار در آن بازی نخواهند بود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + 16 =